Wednesday 23 April 2014

Rasa Menyesal Bila Join Shaklee


Ehhh panas nmpk topik harini

adakah owner pakar-cantik ni dah nak give up dr buat shaklee, ohhh no sama sekali tidak

Tp ada beberapa isu yg saya ingin kupaskn kenapa ada yg rasa menyesal bila join shaklee

Of course reason yg plg utama bila kita nak join shaklee tu kita kenal dulu dgn siapa kita nak daftar, saya nasihatkan jgn main daftar sahaja dgn kawan, dgn jiran sebelah rumah ke sbb akan effect kita so kat sini saya sertakan beberapa senario yg saya nmpk yg buatkan ada yg rasa menyesal bila join shaklee

DAFTAR DGN KAWAN2 TERDEKAT


Alasan yg ni plg byk saya dengar, saya selalu dpt pm di fb sbb dia tau saya ada group2 tertentu dan mintak utk saya addkan dia, jawapannya mintak maafla ye sbb saya tak boleh main add je anda semua kalau bukan salur galur saya dan dia ckp dah daftar dgn kawan sblm ni tp takde group support

Nasihat saya boleh daftar dgn kawan xde masalah pun tp kenal dulu kawan anda mcm mana, tgk dulu keseriusan dia dalam bisnes shaklee ni, kalau dia join utk mkn sdri tp korang nak join utk bisnes agak2 mcm mana dia nak bimbing kan

DAFTAR DGN PENAJA YG TAK AKTIF

Penaja yg tak aktif ni maksudnya dia hanya tau mkn sdri tp taktau lgsg pasal marketing dalam shaklee, jd bila anda join tu pilihla yg mmg tau selok belok marketing shaklee

DAFTAR DGN PENAJA PEMIKIRAN DAHULU KALA

Ahah ni maksudnya bukan semata daftar dgn orang tua ye tp maksudnya daftar dgn orang yg berfikiran sempit tentang MLM

Kalau misalkata ade seseoang ni ajak korang join bisnes shaklee ni tp memerlukan korang utk mengeluarkan sejumlah modal, berhati2la dgn org mcm ni ye pastu bila dah daftar nnt dia pun akan suruh korang ikut plak sistem tu, sistem tu mmg takkan buat kita bertahan lama dlm dunia MLM tak pasal2 hari dok pk mcm mana nak habeskan stok yg melambak2 kat rumah tu



nak mendaftar dgn shaklee hanya RM75 sahaja tak perlu keluarkan sedikit modal pun kalau takde

DAFTAR DGN PENAJA YG HANYA MAHUKAN ANDA MENGEJAR UV DAN MEMAKSA ANDA JUAL MURAH


Dalam bisnes MLM manapun ada uv dan point, point tu yg dikira utk pengiraan bonus, jd ada segelintir penaja ni yg menyuruh kita marketkan produk dgn cara jualan murah tanpa ajar sedikit pun tentang produk tu

Salah tu, dalam konsep group kami yg penting kena tau dulu produk, dalami dulu ilmu produk, produk shaklee ni byk dan setiap tahun pun ada produk baru, bila kita dah kenal maka lg senang nak jual tp jual dgn ilmu bukan dgn jualan murah sbb barang shaklee ni ekslusif bukan mcm barang pasar malam


JADI BILA ANDA MENDAFTAR PILIHLAH ORG YG BETUL, KUMPULAN YG BETUL JD BILA KITA NAK MEMULAKAN LANGKAH DALAM BISNES NNT SENANG

Saya dulu pun bermula dgn RM75 then ada beli stok utk mkn sdri, yg tu je then upline saya takde pun paksa2 beli stok terlambak kat rumah, Kes tersalah daftar ni dah byk sgt berlaku, bila mengadu kat saya, saya mmg mintak maaf tak dpt nak tolong unless kena tunggu lg 18 bulan utk reregister






BERMINAT NAK JOIN SHAKLEE

BERMINAT NAK MASUkK DALAM GROUP KAMI YG SUPER DUPER HAVOC TU

BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR PILIHAN ANDA
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823




Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment