Sunday 13 April 2014

Anda Pemalu Tapi Nak Berbisnes

Harini nak tajuk santai pula

Adakah anda ada ciri2 ni, nak berniaga tp jenis pemalu dan pendiam, kalau bercakap pun yg perlu sahaja or mmg teringin nak berniaga tp tak pandai nak jumpa2 orang dan promot dpn org utk barangan yg anda jual


Saya ni kalau nak kata pemalu tu tak sangatla cuma mcm berat mulut nak bercakap lg2 pasal business, masa saya mula2 nak buat biznes dulu ramai juga family saya yg terkejut sbb diorang tau saya jenis mcm mana kan n diorang cam tak berapa yakin pun ada dgn saya

Sblm saya buat shaklee saya dah buat 2-3 bisnes trading yg lain n alhamdulillah memang menjadi dan untung pun lumayan dan caranya saya cuma buat online sahaja melalui fb. And yes bila berdpn dgn family or sesapa sahaja saya tak pernah promot apa2 pun dpn diorang hihi mmg camtula sifat saya ni nak buat mcm mana kan tp saya mmg minat berniaga

Ok utk orang yg pemalu dan berat mulut mcm saya ni biasanya saya akan jalinkan hubungan dalam online, dalam online ni biasanya kita lebih senang berkomunikasi dan rasa labih rapat gitu then kalau perlu ada juga yg saya hantar by hand atau diorang datang rumah ambil tp sbb saya dah msg2 sblm tu jd takde masalah nak communicate lps tu n diorang pun takkan expect yg saya ni sebenarnya pemalu sbb bila dah dtg kan takkan kita nak diam je lak

Promosi melalui medium online mmg salah satu medium yg terbaik bg mereka yg pemalu dan susah nak bercakap ni dan nnt bila orang tanya pun kita boleh jawab tanpa bersua muka pun kan



Bisnes shaklee juga mmg mudah sbb bila dah daftar anda akan dpt website sdri, dalam website tu anda juga boleh order barang sdri atau terus dihantar pada customer, cara nak consult customer tu kita akan ajar mcm mana buat bila anda dah join nnt


Seperti yang kita semua sedia maklum 9/10 rezeki adalah datangnya daripada perniagaan. Disebabkan itu Rasululullah s.a.w sendiri turut menjalankan perniagaan sebagai sumber rezeki Jadi berniaga merupakan satu jenis pekerjaan yang sangat baik dan sangat digalakkan dan skrg anda boleh memilih utk berniaga secara online tanpa perlu bersua muka pun



JADI JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI SHAKLEE DAN MAHU MENJADIKAN SHAKLEE SBG SIDE INCOME



MAHU DIBIMBING DAN TIDAK MUDAH PUTUS ASA



BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR PILIHAN ANDA
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823



Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment