Tuesday 1 April 2014

Pengedar Shaklee No 1 Di Klang


Orang2 Klang yg ingin mendapatkan produk shaklee with full consultation boleh terus datang rumah or kita boleh set date jumpa mana2

Bagi yg ingin menambahkan pendapatan dgn shaklee pun jgn segan silu hubungi saya untuk keterengan lanjut, saya suka share mcm mana saya buat shaklee dgn ramai org dan mendapat pendapat 4 angka dr rumah dan sedang menuju ke 5 angka

Bila kita suka dgn apa yg kita buat mmg kita akan rasa berkobar2 nak share dgn orang lain

InsyAllah saya akan cuba menolong anda untuk mendapat seperti apa yg saya dapat asalkan anda semua mahu dibimbing



SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR PILIHAN ANDA



BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823



Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment