Wednesday 9 April 2014

Nak Jadi Ahli SHAKLEE Dgn Percuma......

Kang sebut free free mmg ramaila yg tanya kan kalau yg ada promote free membership tu mcm mana ye, mmg betul2 free ka???

Ok firstly saya nk bgtau mmg susah nak dpt dah benda free skrg, kalau betul2 free pun kita mst kena beli apa2 or guna servix apa2 yg melayakkan kita utk mendapatkan something yg free itu

Dalam shaklee juga ada free membership yg worth RM65 tau

MACAM MANA NAK DAPATKAN FREE MEMBERSHIP TU.....



Utk mendapatkan keahlian percuma anda perlu membeli barangan shaklee, boleh campur2 barang utk mencukupkan 200 UV

200 UV ni biasanya worth RM650-660 depends pada jumlah UV pada satu2 produk sbb UVnya agak lain even ada harga yg sama jd saya perlu check dulu bg memastikan UV tu cukup utk dapatkan free membership

Jika contohnya ada promo bulanan ada yg promo tu terus dapat free membership dan ada juga yg tak dapat contoh mcm promosi bulan ni BUY 6 FREE 1 OSTEMATRIX belum layak nak dapat free membership jika anda hanya membeli satu set, then utk dapatkan anda boleh campur2 barang

Contoh yg mcm ni saya ada promote di fb saya utk SET KEHAMILAN LENGKAP SHAKLEE, boleh beli satu set OSTEMATRIX dan tambah dgn item2 lain


So depends pada anda sbb kalau yg di atas just cadangan yg sy bg sbb OSTEMATRIX ni ant elemen yg penting dalam set kehamilan

Antara set lain yg femes customer ambil utk melayakkan free membership adalah


Bila anda mendaftar dgn free membership automatik of course dapat free membershipla kan yg worth RM65 tp dapat juga rebet belian, rebet belian ni bergantung pada UV tu, yg ni bila dah join ngn saya baru saya akan explain dgn lebih lanjut k


BERMINAT NAK MENDAFTAR SHAKLEE DGN FREE MEMBERSHIP

BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR PILIHAN ANDA
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM  



Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment