Thursday 3 April 2014

Chicken Pox Semasa Hamil.....

Chicken pox mmg sgt2 digeruni apatah lg bila ada yg terkena masa mengandung, risau sgt jika ada apa2 yg terjadi pada bayi dalam kandungan

Dalam shaklee juga ada produk2 yg sgt2 digalakkan utk diambil dr peringkat awal chicken pox bg melawan segera jangkitan2 virus dan meningkatkan ketahanan tubuh badan dan sesuai utk wanita hamil

Nutriferon boleh diambil dr peringkat permulaan lagi bg menggalakkan sistem imun badan.Bukan sahaja itu utk aktifkan sistem keimunan badan tp untuk menggerakan pasukan cari dan musnah virus. Ianya boleh diambil oleh kanak2 dan juga dewasa. One of my feveret produk ni, bila rasa nak demam ke terus kemam2 satu sachet InsyAllah akan rasa pulih or kalau demam juga pun dalam sehari boleh baik

Vitamin C juga sgt2 bagus diambil bg meningkatkan sistem keimunan badan bg melawan jangkitan dgn cpt

Untuk Hamil ni mmg of course tak digalakkan ambil vitamin e dan collagen jd penyelesainya boleh ambil ESP sbg proses utk memulihkan parut dan rawatan luaran dgn BASIC H dan NUTRIWHITE

TAK PERCAYA...JOM TGK TESTIMONI NI



Ok jangan senak pasal ESP..!! Meh nak share testimoni syok sendiri.. hahahaa.. ermm saya paling gerun dengar perkataan chickenpox.. serius sangat-sangat takut.. lagi pulak tak pernah kena dari kecil.. sebelum ni rasa selamat je..
Tapi rupanya panas tak sampai ke petang.. hujan di tengah hari.. ohh seram sejuk sedih semua ada laa.. ditambah pula saya di awal mengandung.. ada yang advice suruh gugurkan baby.. oh no..!!
Nak dijadikan cerita.. memang teruk gila chickenpox itu menyerang.. sampai rasa agaknya orang kene AIDS macam ni ke.. hahahaa.. tapi mujur saya ada SHAKLEE.. ini bukan overclaim ok.. ni pengalaman saya.. dengan SHAKLEE saya kembali suci hanya dalam tempoh seminggu.. sampai ada yang tak percaya betul ke kene chickenpox..
Apa yang saya ambil..?? Memula risau sangat.. sebab nak makan vit e tak boleh.. gla lagi laa harapan kan.. so saya konsisten dengan Nutriferon, bcomplex, vit c, ESP tentunya.. N paling utama.. hari2 mandi dengan BASIC H dan NUTRIWHITE. Dua ni jadi sabun mandi saya sepanjang diserang oleh ayam nie..!! N hasilnya.. dalam masa lebih kurang seminggu.. sangat amazing..!! 



Bukan shj utk melawan jangkitan boleh kasik muka flawless blk tanpa lekat2 parut

So pada yg hamil tu tak perlu risau lg InsyAllah kita boleh ikhtiar dgn SHAKLEE



BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING, SHAH ALAM









Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment