Tuesday 21 May 2013

Vivix Tonic Anti Penuaan

Vivix ni dikenali sebagai tonik anti penuaan dan ia bukan setakat kulit sahaja ye tp ke tahap dna, jgn memain tau so kulit uolsss yg nmpk muda n gebu nnt lps pekena vivix tu dah direpair sampai tahap DNA


Vivix merupakan supplement anti-penuaan terhebat keluaran Shaklee. Kenapa ianya hebat? Kerana ia menentang penuaan sehingga ke peringkat DNA. Jadi, keseluruhan sel tubuh anda akan diperbaharui semula, bukan setakat pada kulit wajah sahaja. Ini akan menjadikan anda lebih bertenaga untuk menjalani kehidupan harian. 
Penuaan sel berlaku dalam 4 cara. 1st melalui kerosakan DNA. Tubuh kita mengalami kerosakan DNA hampir setiap hari dan ia akan menyebabkan proses penuaan terjadi dengan cepat. Vivix membantu memperlahankan proses tersebut dengan membaiki DNA yang rosak. 
2nd, melalui pengawalan genetik yang boleh menyumbang kepada kemerosoran umur pada tahap selular. Ramuan Vivix mengkatifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular. 
3rd, melalui kemerosotan metabolisma sel. Mitochondria di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix menggalakkan pembentukan baru mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel. 
4th, melalui penimbunan protein AGE (advanced glycation end products) yang boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Vivix membantu melambatkan pembentukan protein AGE. 
Pernahkah anda mendengar Resveratrol? Ia adalah sejenis antioksidan yang sangat berkuasa untuk meningkatkan metabolisma sel sekaligus menentang penuaan. Ia banyak digunakan dalam supplement kesihatan. Dan tahukah anda Vivix adalah 10 kaliganda lebih hebat dari Resveratrol
Antara ramuan utama Vivix adalah anggur Mascadine yang mengandungi lebih banyak polifenol dan resvetrol. Ia juga mengandungi 20 pasangan kromosom yang memberikan faedah kesihatan yang lebih banyak, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. Selain anti penuaan, Vivix mempunyai fungsi-fungsi seperti berikut: 

  • Menyokong fungsi hati dan sistem kardiovaskular 
  • Menyokong fungsi otak 
  • Menyokong sistem immunisasi 
  • Menyokong kesihatan sendi 
  • Sebagai antioksidan untuk menentang radikal bebas 
  • Mengalakkan keupayaan sel untuk bertahan lebih lama 
  • Meningkatkan metabolisma tenaga sel tubuh 
  • Meningkatkan kesihatan secara keseluruhan 
Menurut Carsten, Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan. Katanya, Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit. Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain. Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. Minuman yang sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 18 tahun ke atas itu juga boleh dijadikan masker pada wajah iaitu caranya dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk dilihat hasilnya.”


BERMINAT NAK CUBA TONIK ANTI PENUAAN VIVIX

 JGN MALU LEH TERUS SMS OR WASSAP SAYA YE

SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 



COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM

Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment