Thursday 23 May 2013

Rawat Diabetes dgn Vivix



VIVIX ni produk yang bagus untuk anti penuaan..hmm ape yg kita faham tentang produk anti penuaan ini sebenarnya? nampak muda?kulit licin xberkedut walaupun dah berusia 50 ke atas?

Hmm nyata masih ramai yang tidak tahu produk2 anti penuaan ini juga banyak membantu dalam membaiki tahap kesihatan jantung, paru2, menentang radikal bebas dlm badan, selain memberikan kesan tampak muda..


VIVIX. adalah satu-satunya  produk yang boleh masuk dalam DNA badan kita bertujuan untuk membantu membaiki kerosakan DNA, ape berlaku jika DNA rosak? Kanser, salur darah tersumbat, sakit jantung, rambut beruban dan lain2, semua penyakit yg kita hadapi hari ini adalah disebabkan oleh kerosakan DNA.

Dengan VIVIX, 70% melanjutkan usia, membantu mengurangkan kepekatan darah untuk yang tinggi kolestrol, membantu mengurangkan diabetes, menjaga kesihatan jantung, menghalang jangkitan paru2, allergic, bertenaga, rasa muda dan nampak muda.

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU PESAKIT DIABETES

Ringkasnya, sebahagian besar penyakit berpunca dari kerosakan sel, (struktur asas tubuh kita). Contoh lah ye, cancer, bermula dari sel yang tidak normal berkembang dan merebak dengan cepat..Diabetes pula lazimnya terjadi disebabkan rintangan insulin dimana membran sel telah rosak menyebabkan reseptor insulin tidak sensitif terhadap insulin..

Apabila binaan asas dlm tubuh rosak, atau tidak normal, inilah punca badan kita sakit..bayangkan kalau rumah kita, tiang2, atau foundation nya retak, rosak, dah pasti rumah kita tak lagi selamat utk diduduki kan? Sama lah juga dengan badan kita.

Vivix membantu melindungi dan memperbaiki DNA selular. Ia juga mengawal selia genetik.
Jadi kesimpulannya VIVIX memperbaiki sel dan DNA


OK jom kita tgk testimoni mereka2 yg dah consume VIVIX ni









ADA ANTARA AHLI KELUARGA ANDA YG MENGHIDAPI MASALAH KENCING MANIS

VIVIX NI BUKAN UBAT YE TUAN2 DAN PUAN2

APA SALAHNYA KAN MENCUBA SELAIN LAIN DR UBAT-UBATAN

BERMINAT

 
JGN MALU LEH TERUS SMS OR WASSAP SAYA YE

SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 



COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM

No comments:

Post a Comment