Sunday 26 May 2013

Kencing Manis, Punca dan Simptom: Testimoni Vivix Sembuhkan Diabetes

Kencing manis/Diabetes merupakan keadaan yang kronik di mana badan tidak mampu menukarkan makanan kepada tenaga. Ini menyebabkan gula di dalam darah semakin bertambah dan meningkatkan risiko penyakit jantung, kegagalan buah pinggang dan komplikasi-komplikasi yang lain.

Punca penyakit kencing manis

Gula dalam darah tidak dapat diproses kerana pankreas tidak menghasilkan insulin. Insulin bertindak menukarkan gula kepada tenaga. Gula yang tepu dalam darah menjadi racun yang boleh merosakkan organ lain dalam badan sebab itulah bagi yang terkena penyakit kencing manis banyak penyakit lain yang ikut serta. Selain itu pesakit kencing manis akan bermasalah terhadap luka yang lambat sembuh.

Simptom-simptom kencing manis
  • Luka lambat sembuh.
  • Selalu rasa dahaga.
  • Kerap buang air kecil.
  • Mata rabun.
Paling kronik kepekatan gula dalam darah menyebabkan organ-organ lain dalam badan mengalami kerosakan dan kegagalan fungsi. Boleh merosakkan jantung, ginjal, hati dan lain-lain organ

VIVIX
 
vivix ni utk bantu pulihkan DNA yg rosak, mengawal genetik, menghasilkan tenaga yg diperlukan ole) sel, melambatkan pembentukan prtein AGE-advanced glycation end products. protein AGE yg berlebihan ni bole ganggu keutuhan sel. bantu jaga n pelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, sistem imun, sendi, perlindungan antioksidan, utk kesihatan overall.
 VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, penyakit kardiovaskular, kanser, tekanan darah tinggi, kencing manis, terlebih berat badan n masalah kegemukan, nyanyuk, osteophorosis, penyakit2 mata spt katarak n glaukoma dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.
Alhamdulillah dah ramai yg amek vivix untuk kencing manis dan bacaan sudah turun, vivix ini hanya supplemen utk membantu, boleh terus mkn ubat yg doktor beri utk percepatkan proses pemulihan


BERMINAT NAK CUBA VIVIX UTK MASALAH KENCING MANIS

BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK PERTANYAAN LANJUT

SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 



COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM
Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment