Friday 18 October 2013

Vitamin C Shaklee Yang Super Hot Itu Akan Kembali

Ahah i bet ramai kan yg dah tertunggu2 kan stok vitamin c ni, saya pun samalaaaa huhu dah dekat setahun tau takde, actually saya dah start ambil booking kat fb n fanpage n customer2 lama saya yg mmg dah nak sgt vitamin c ni, sblm ni diorg amalkan vitamin c chewable tp bila dah sebut vitamin c yg ni nak sampai, meloncat2 semua nak booking kan

Okla jom kita tgk apala sgt KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE ni ye






  1. Time released..semulajadi tanpa bahan pengawet..sesuai utk org yg gastrik.
  2. Bio flavonoid dlm vitamin C membantu vit c jd lg aktif..klau vit e kena ade selenium...vit c perlukan Bio flavonoid...
  3. klu demam atau selsema x perlu mkn ubat doktor. Patahkan 2 bj VITC dan telan...
  4. Maksud Sustained release tu,vit c tu akan di 'release' utk bdn scr berperingkat..let say viamin tu 500mg,so,stiap 1 jam,100mg vit c akan direlease utk kegunaan bdn...
  5. Knp susah2 je shaklee cipta time release?
    Sbb vitamin c dapat diserap dgn baik oleh badan pada dos yang rendah. Semakin tinggi dos semakin sedikit yang dapat diserap.
  6. Vitamin C ini dihasilkan bersama-sama bioflavonoids complex! Bioflavonoid ini adalah antioksidan yang sangat superb yang hanya boleh didapati dari buah-buahan asli. Jadi, tak ade dalam vitamin C sintetik. Bahan ini mempunyai fungsi yang spesifik untuk meningkatkan kesihatan badan dari pelbagai sudut. Bahan ini menyokong pertumbuhan sel yang sangat baik, untuk kesihatan jantung, dan juga untuk alzheimer. 

Antara simptom kekurangan Vitamin C :

  • Mudah tertekan / Stress - sering letih dan lemah
  • Kulit kelihatan sangat kering dan bersisik, tapak kaki keras dan kasar
  • Luka yang lambat sembuh
  • Mudah selsema / bersin
  • Wajah nampak tua dari usia (Vitamin C penting utk pembentukan kolagen)
  • Mudah dapat ulser
  • Mudah demam / antibodi tak kuat
  • Gusi berdarah
  • Salur darah mengecil
  • Sakit sendi
  • Tanda lebam pada badan
  • weight loss (bukan kurus sihat tp kurus yang tak sihat, lemah dan kusam) 
Saya yg plg teruja ni sbb dah nak sampai akhirnya setelah nak setahun tunggu, buat pengetahuan uolsss vitamin c ni dah ada tau kat branch kat hq tinggal kita tgu shaklee announce dan saya apalagi mmg nak grab sebanyak mungkin



PREORDER SAYA TERIMA TP SAYA AKAN UTAMAKAN YG BOOKING W PAYMENT DAHULU YE SBB LIST YG BOOKING TERLALU RAMAI

MAKNANYA YG DAH PAYMENT TU SAYA TERUS POS

NAK BOOKING JUGA VITAMIN C NI

JGN KETINGGALAN LG NAK DAPATKAN VITAMIN C YG SUPER HOT NI

HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT





SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 
 
COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM

Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment