Wednesday 2 October 2013

Bekerja dari rumah dgn Shaklee



Skrg ni ramai kan yg nak jd surirumah then nak upkan sikit nak jd ibu yg bekerja dari rumah maklumlah surirumah skrg bukan mcm dulu, semuanya ada yg ada master n degree lg jd masing2 mmg pandai2 kan tp disebabkan tanggungjawab terhadap anak2 dan suami jd kita lepaskan semua tu

Tp jgn bersedih ye InsyAllah ada ganjaran utk kita nnt walaupun mgkn pada mulanya agak sukar, Yup ni saya ckp based on pengalaman saya sdri. Saya ni jenis mmg takleh dok saja tgk tv ntahla bosan even dah ada tiga anak n masa pun terasa cukup2 makan tp saya rasa mcm mesti nak buat sesuatu so yg boleh saya buat n senang nak buat adalah jualan melalui ONLINE n lg satu bila dah anak masuk tiga ni start dah rasa semula kepayahannya tp alhamdulillah anak2 mmg susu badan so jimat hehe tp pampers semua kan kena beli, sewa nak byr, brg2 pun dah naik so mmg TERASA sgtleeee

Dh byk biznes yg saya buat actually last2 kan dgn SHAKLEE ni paling lama saya buat, kiranya bulan ni dah masuk bulan ke 10 saya buat, pendapatan mmg alhamdlullillah sustain dapat 4 angka dan makin bertambah, Igt lg masa raya tu saya guna duit bonus beli baju raya anak2, bolehlah beli lebih sikit even takdela byk sgt hehe cuma bolehla utk diorg nmpk cantik dan hensem di pagi raya, mak mana yg taknak tgk anak2 diorg cantik kan

Ok saya nak cerita ni dah masuk bulan ke 10 ni buat, alhamdulillah SHAKLEE skrg dah buat ONLINE SISTEM yg akan lebih memudahkan utk kita bekerja dari rumah. Semua skrg dah boleh buat online sahaja even register member baru pun boleh, tgh2 mlm tu if korang terasa nak join member pun if korang deposit duit n bg details pun saya boleh key in terus tau then korg pun boleh log in sistem terus, takde buang masa langsung dah lps ni nak fax ke nak pi hq settlekan






If dah jd member pun nnt korang akan diserap masuk dlm group2 support yg hebat. Dalam group2 ni pun selalu diadakan bengkel, talk dan ceramah2 dr leader yg dah berjaya

Group kami ni ant group yg very well known tau ' GROUP JUTAWAN'. InsyAllah bila kita berada di group yg betul jalan utk kita berjaya tu lebih mudah cuma kena ada ketahanan mental yg kuat dan kesabaran yg tinggi utk berjaya

Modal utk nak join hanya rm75 shj utk seumur hidup just menten at least belian satu botol apa2 pun xpa utk setahun tu

Saya dah temui biznes yg betul2 buat saya terpaut dgn sistemnya malahan produknya pun bagus sgt , kekuatan Shaklee ni mmg byk pd produk sbb tu boleh bertahan lama tau sbb even syarikat MLM besar mana pun tp product based tak kukuh mmg susah nak bertahan tp SHAKLEE ni dah lebih 50 tahun dalam pasaran dan pembeli makin lama makin ramai tau

 Bila dah ada ONLINE SISTEM ni sebenarnya dah makin memudahkan utk surirumah dan juga yg jenis bekerja yg sibuk juga sbb semua order boleh buat online sahaja


MUDAH KAN SKRG, CUMA KITA JE YG KENA AMBIL KEPUTUSAN NAK ATAU TAKNAK

BERMINAT NAK JD AHLI SHAKLEE SAMBIL MENAMBAHKAN PENDAPATAN



HUBUNGI SAYA UTK KONSULTASI PERCUMA SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING, SHAH ALAM






Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment