Thursday 3 October 2013

Nak join Shaklee Tapi Takut sbb MLM


Kan betul tak tu hehe, kalau ikut saya pun takut sebenarnya sbb bila dgr MLM terbayang dalam kepala HEAD HUNTING

Sejujurnya kan saya ni dah join salah satu sykt MLM dulu dan first masa saya join n bulan pertama tu saya diminta cukupkan belian utk dapat naik angkat tp kannnn mmgla naik pangkat tp bonus sebenonya tak byk mana pun tp sbb taktau sgt ikut jela sbb tgk org lain dah berpuluh2 ribu then bila dah 2-3 bulan join upline soh cari dwonline lg at least 8 org ke cmne ntah tak igt dah. Terus terang lps dia usulkan tu saya terus taknak dah n salah satu sbb saya berenti sbb produknya tak berapa kuat, hanya 2-3 produk sahaja yg dihighlight so bila ada satu masa jadi tepu sampai taktau dah blurrrrr

First produk yg saya cuba dan jatuh adalah SET BERPANTANG SHAKLEE, bila makan tu after bersalin kan mmg rasa badan cpt bertenaga dan yg penting kan opkos kat kulit tu terasa glowing semacam

So start dr haritu punyala gugel sana sini sbb taktau sgt pasal SHAKLEE ni tp bila dah bace2 tu taula yg SHAKLEE ni MLM tp ntah tergerak hati terus nak join je tp yg UPLINE saya ni pun xpernahla sebok2 nak sms or pm utk join tp saya sdri yg terasa nak join. Masa pantang tu juga dah cuba study2 dan start sharing2 kat fb. Alhamdulillah sales mmg ok, dari bulan ke bulan sales meningkat tak pernah lg merudum, makin lama even tak sempat sharing tp org still sms dan wassap utk tanya pasal produk

 Bila dah join dan diserapkan ke dalam group2 shaklee tu dan terus tekun sharing dlm fb dan blog saya rasa Shaklee nila yg mmg kena ngn jiwa saya

KENAPA???????
  • saya berada di landasan yang betul sbb saya join group yang memang kuat dalam business Shaklee ni, iaitu group Jutawan Shaklee dan FJM
  • walaupun MLM, tetapi saya tak pernah dipaksa untuk bekerja untuk upline saya. maksudnya, business Shaklee yang saya buat, adalah untuk diri saya, sebabnya, bila saya bekerja keras, pendapatan yang saya dapat totally untuk diri saya, dan bukan untuk upline saya
  • dalam group ini, saya tidak dipaksa untuk membeli stok beribu-ribu semata-mata nak kekal diranking saya ini. saya juga tidak pernah dipaksa untuk membuat loan beribu-ribu semata nak beli stok yang entahkan dapat dijual, entah kan tak dapat
  • leaders dalam group ini juga tidak lokek untuk memberikan tunjuk ajar dari A-Z. saya TIDAK ditinggalkan seorang diri terkontang-kanting selepas join Shaklee, malah kesemua leaders sudi memberikan tunjuk ajar pada bila-bila masa sahaja
  • tiada istilah HEAD HUNTING dalam group ini, kebanyakan downline saya skrg ni terdiri dr customer dan ade yg mmg nak tambah pendapatan dr shaklee tanpa sedikit pun paksaan dari saya mahupun yg lain
Dalam bisnes ni pun saya mmg takde konsep push dan perlu keluar utk close deal ke ape, bila dah ade yg register dan mmg serius nak berbiz InsyAllah saya sedia guide, if jauh boleh guna FB atau WASSAP


BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE DAN MENDAPAT BIMBINGAN DARI KAMI

HUBUNGI SAYA UTK KONSULTASI PERCUMA SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING, SHAH ALAM



Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment