Monday 1 April 2013

ESP Untuk Anjalkan Payudara

Harini nak cerita ttg peberet produk saya ESP rasa mcm dah lama takde entry pasal ESP kan padahal nila produk kesayangan saya, mmg xboleh tinggal hari, pg2 mesti bangun n terus minum n kenyang sampaila kul 10-11 tau

Banyak kelebihan yg saya notice bila dah minum ESP ni, muka rasa fresh je bila bangun pagi dan kulit terasa gebu je even masih ada parut2 sikit lg dan anak saya walau saya nmpk dia kecik tp badan tu mantap tau

Jom kita tgk banyaknya kelebihan ESP ni






ESP utk CANTIK
ESP untuk MILKBOOSTER
ESP untuk HAMIL
ESP untuk TENAGA
ESP untuk KURUS
ESP untuk ANJAL
ESP untuk PESAKIT GASTIK
ESP untuk KESIHATAN LELAKI DAN WANITA



TESTIMONI DIRI SDRI YG MINUM ESP, MUK JAD SEMAKIN ANJAL DAN GEBU, BABY
MAKIN MANTAP DAN KULIT CANTIK


Harini saya cuma nak tekankan bab keanjalan terutama PAYUDARA, Saya ni ibu beranak tiga ye anak2 dulu pun saya menyusu sepenuhnya tp bila mereka stop saya notice yg BREAST yg saya makin kendur dan jadi lg kendur bila masuk anak no 2, gundah gulana jugala saya tgk sbb dah macam org tua tp salah satu faktor lain juga adalah salah pakai bra sbb bila dah habis penyusuan biasanya breast kita akan kecut sikit tp saya tak tukar size bra jd makin teruk jadinya
Diri sdri yg tgk pun mcm adehhh hai menyakitkan hati, dalam hati inila pengorbanan saya utk anak2 saya kan tp sampai bila saya nak biar, saya perasan yg belah kanan nmpk teruk sikit mcm lembik sgt huhu. Sedih mmg sedih hukhuk

Then bila minum ESP tak sampai sebulan saya dah perasan tisu2 kat breast saya makin anjal dah hilang line yg mcm ala2 stretch mark emmm saya pun xtau apa nama line tu tp saya rasa ada bila saya stop menyusu meaning dr breast sentiasa berisi then bila stop dia dah kosong dan breast tu kecut jadi timbul line2 yg hodoh tu dan makin lama jd semakin elok even masa breast saya kosong slps baby hisap

Happy mmgla happy tidak terkata kan sbb aset kita yg berharga dah semakin elok, bukan apa umur baru nak masuk 30 tp takkan nak biar jatuh je kan huhu apa salahnya kita cari alternatif untuk anjalkan semula dgn cara yg selamat. Bukan apa bila kita menyusu badan ni saya risau nak ambil apa2 pil utk tegang2 ni sbb takut efek pd baby terutama yg ada bayi lelaki ye kita taktau efeknya nnt jd jalan yg selamat adalah ESP selain dr memberi TENAGA dan MILKBOOSTER serta MEMEKATKAN SUSU



PAYUDARA ni terdiri daripada tisu2 dan otot2 utk menyokong keanjalannya, jika tidak dijaga dengan baik sbb itu ia menjadi semakin kendur dan hilang keanjalan
Seperti yg kita tahu yg ESP ini adalah PROTEIN yg menolong utk menggantikan sel2 lama dengan yg baru, apabila sel2 baru terbentuk maka otot2 yg terbina lebih sihat dan kuat utk menyokong kembali payudara kita, Sbb itu ramai ibu2 menyusu yg minum ESP akan rasa breast semakin cantik dan tegang

TERUJA NAK  DAPATKAN ESP

TAK KIRA JIKA ANDA MENYUSU BADAN ATAU TAK TP JIKA ADA MASALAH DGN BREAST YG KENDUR, ESP ADALAH CARA SIHAT DAN SELAMAT UNTUK ANDA

SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 



COD : SEKITAR KLANG


Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment