Wednesday 17 April 2013

Mealshake dan ESP penawar kanak-kanak HFMD


Dah lama saya tak terpanggil nak tulis mengenai dua produk yg hebat ini, MEALSHAKE

Sblm ni saya selalu highlight yg mealshake ni elok utk menambahkan selera makan kan tp MEALSHAKE ni bukan sekadar itu shj ye

saya sdri bg kat anak2 saya mealshake ni, yg saya dapati anak saya yg no 2 tu fokus dia semakin bertambah, dulu sblm ni dia susah nak fokus tgk tv cm tak tentu arah bukanlah saya galakkan dia tgk katun ke apa ngn kakak dia tp bila katun actually byk membantu dalm vocabulary diorang sbb yg kakak tu mmg byk belajar melalui kartun, bila dah stat mkn mealshake ni saya tgk dah boleh hafal characters, hafal lagu dan sebut mcm2 perkataan yg simple2 mmg macam trasnformasi yg menakjubkan bg saya memandangkan dia ni dah nak masuk 2 tahun

ok sekadar flashback sedikit mengenai MEALSHAKE ni ye

  1. Sumber yg kaya dgn fiber, protein dan kalsium
  2. Rendah glisemik dan lemak
  3. Lengkap dengan protien dan 24 jenis A-Z vitamin penting, minerals dan trace minerals yang di perlukan untuk tumbesaran
  4. Rasa french vanila yg sedap
Ok mari kita tgk adik kita ni mengalami penyakit HFMD (PENYAKIT TANGAN, KAKI DAN MULUT) dr mula2 kena hingga

bila dah baik tu mmg akan tinggalkan kesan ye mcm kalau kita kena chicken pox tu

 

"Kulit Wafa lepas HFMD,banyak yang menggelupas dan salin baru,alhamdulillah sepanjang HFMD saya bagi MEALSHAKES dan ESP shja,doc ada bg multivitamin dan ubat gatal untuk diminum jgk,tapi saya tak bg pon kat wafa,hihi..

sbb MEALSHAKES dah sedia terkandung multivitamin dan mineral yang diperlukan wafa..lagipon kandungan protein dalam MEALSHAKES dan ESP bantu cepatkan proses pemulihan kulit wafa,alhamdulillah..seelse
ma wafa pon cepat sembuh sekarang..sesudu sehari MEALSHAKES dan sedikit ESP bantu sihatkan wafa setiap hari..sangat in love dgn Shaklee."

-Puan Norliza :)



Kenapa MEALSHAKE dan ESP membantu proses pemulihan kulit adik ini, kerana kedua2nya mengandungi PROTEIN:

  • Protein berfungsi untuk membentuk sel baru bagi menggantikan sel mati atau sel yang telah rosak
  • Protein digunakan untuk membina tisu penghubung pada ligamen, tendon dan otot
  • Protein digunakan untuk mensistesiskan antibodi bagi mempertahankan badan daripada penyakit
  • Protein berfungsi untuk mensintesiskan hormon bagi koordinasi badan
MEALSHAKE ini adalah satu multivitamin yg lengkap utk si manja anda atau anda sdri jika mls nk vitamin, boleh diberi seawal usia setahun

satu tin tu boleh thn lama jika beli sbb dosage tak byk utk budak2, boleh th 4-5 bulan tau, harga pun xmahal sgt berbaloi2 dgn hasilnya

NAK TAHU KENA CUBA SDRI DAHULU, INSYALLAH PUAS HATI


TERUJA NAK DAPATKAN MEALSHAKE UTK SI MANJA ANDA

CALLING OR SMS SAYA YE
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 





COD : SEKITAR KLANG


Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment