Friday 19 April 2013

Set Bajet Penyusuan

Yes yes i know saya tak pernah tulis satu pun post psl breastfeeding lg kan tp alhamdulillah set breastfeeding yg sentiasa mendapat perhatian dan permintaan. Saya bukan setakat menjual untuk dpt untung shj ye tp bila anda beli saya akan sentiasa update dan bg tips agar customer2 yg beli dr saya tidak rasa ketinggalan

Sebelum saya cerita panjang2 lg saya nak cerita dulu mengenai set bajet milbooster ini. Set ini paling mendapat perhatian bg mereka yg takut tak boleh dispilin dgn vitamin2 yg banyak dan mempunyai kekangan dr segi bajet

Saya ingin berkongsi tentang kehebatan gandingan ESP dan alfalfa sebagai milk booster bagi membantu bf mommies di luar sana untuk melancarkan perjalanan penyusuan anda. Pada dasarnya, ESP dan alfalfa sememangnya mampu mempercepatkan penghasilan susu selain memekatkan susu dengan menyeimbang dan meningkatkan kandungan hindmilk. 
Tetapi harus diingatkan yang pengambilan ESP dan alfalfa ini tidak akan membawa sebarang hasil andai anda tidak berusaha dengan menjaga jadual penyusuan mahupun pengepaman iaitu sekurang-kurangnya setiap 3 jam sekali, meminum air sekurang-kurangnya 3 liter sehari dan memanjatkan doa tanpa rasa jemu kepada Allah swt dan memohon agar dikurniakan rezeki susu yang melimpah ruah






Energizing Soy Protein Isolate Powder (ESP)

Antara komposisi utama dalam susu ibu ialah protein. Protein adalah makanan sel. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. Selain itu protein dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.

ESP membantu memekatkan susu, memberi tenaga berkekalan untuk ibu yang tahan selama berjam-jam lamanya. Selain itu ESP membantu ibu memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain. Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal.

Alfafa Complex
Raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU.
Selain milk booster terbaik, bonus buat si ibu akan memilik payudara anjal, kulit semakin cantik dan gebu serta keputihan pun tiada lagi.

Alhamdulillah customer2 yg dah ambil set ini semuanya berpuas hati dan rata2 mereka berpuas hati dr segi hasil pengepaman dan susu yg lebih pekat, Baby nmpk kenyang lebih lama dan tidak rajin bergantung dan kurang bangun malam

Jom kita hasil2 kawan yg kita dah dpt dgn SET BAJET MILKBOOSTER ini





Seronok tengok stok susu ibu yang banyak lagi pekat.Untuk makluman, ESP membantu memekatkan susu yang cair, secara tidak langsung bayi akan lebih cepat kenyang dan kurang meragam pada waktu malam.

Di sini saya ingin tekankan bahawa konsep asas penyusuan, supply and demand perlu dipatuhi sekiranya anda mahu melihat peningkatan dari aspek kuantiti. Menyerah bulat-bulat pada pengambilan milk booster semata-mata tanpa sebarang usaha melalui penambahan sesi mengepam pasti tidak akan membuahkan sebarang hasil. Justeru selarikanlah usaha untuk menyusu dan mengepam sekerap mungkin bersama-sama pengambilan Shaklee.




HASIL PERAHAN SEMAKIN DROP DR HARI KE HARI

PERLUKAN SUPPLEMEN DAN KHIDMAT NASIHAT 
  CALLING OR SMS SAYA YE
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 






COD : SEKITAR KLANG


Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment