Monday 25 February 2013

Omega 3 Utk Kecantikan Kulit

Ok ye actually ramai yg tak tahu tentang omega 3 ini juga berfungsi dalam kecantikan kulit sbb ramai yg igt omega 3 ni bagus utk otak dan mengelakkan penyakit nyanyuk tp juga sgt2 berfungsi dalam kecantikan

Nama pun minyak ikan, org yg mkn ikan byk ni selalunya kulit cantik cube tgk org jepun kan diorg selalu mkn sushi salmon n salmon ni ant yg plg kaya dgn omega 3. Kalau kita pegi jepun payah betul nak jumpe yg ada masalah kulit ni

Sbnrnya minyak ikan ni sgt bagus utk melembapkan muka dr dalam dah tak prelu pakai moistrizer pun xpe sbb rasa lembut je muka. saya baru je cuba dalam seminggu ni sbb nk bg khasiat DHA dan EPA utk baby tp xsangka muka sgt best dan minyak ikan ni fungsinya utk melancarkan peredarah darah jd muka bukan setakat licin tp nmpk mcm pinkish2 gitu xperlu dahla blusher2 setalam ok



Hah tgk bukan setakat kulit tp baik utk rambut dan kuku. Utk rambut biasa kelemumur kan dikatkan dgn kulit kepala yg sgt kering jd dgn pemakanan omega masalah tu boleh diatasi dgn mudah malah rambut kita jd lebih kuat dan sihat. Pemakanan yg konsisten juga menjadikan kuku lebih cantik dan kuat

Ini saya ada jumpa produk yg asasnya adalah Omega 3




Tp menengok rupenya pun cam mahal kan, baik beli OMEGA GUARD SHAKLEE ni sbb bila makan bukan setakat kulit cantik tp kesihatan terpelihara dan utk ibu menyusu mcm saya khasiatnya pun dapat disalurkan pada bayi saya

Ok jom kita layan testimonial pelanggan yg ambil OMEGA GUARD utk mslh kulit




"Salam semua :)

Saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee vit b complex, vit c dan vit E + omega guard. Mungkin ada yang ckp saya baru 21, so tak perlu makan suplemen tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better than cure, isn't? :)

Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress sebab acne banyak kat area dahi. :( tumbuh bukan main subur, nak hilang memang lama pastu ada tinggal parut. Area pipi pulak kering dan bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan lepas 2 3 jam muka jadi tak best dah.

Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelom2 ni, setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless. :) Padahal pakai medium coverage type foundation je.hihi. Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. Less is more :)

Gambar kiri masa bulan Feb 2012 dan kanan masa Jun 2012. Mungkin tak banyak changes tapi I’m just sharing :) I’m very happy with my skin now and looking forward to try another Shaklee’s supplements.


Customer ni ambil SET D DAN OMEGA GUARD. Apa yg saya boleh kata kulit muka dia dah flawless dan nmpk berseri2 cantik sgt kan, jeles ni sbb kulit saya masih menuju ke arah itu caiyok caiyok


TERUJA DGN KHASIAT OMEGA 3
 
HUBUNGI SAYA UTK KONSULTASI PERCUMA

SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823





Pakar Cantik

2 comments:

  1. Adakah isteri / suami anda bekerja di luar pejabat atau kerja lapangan? Adakah anak anda aktif dalam sukan dan kerap berjemur di bawah terik matahari? Adakah anda masih ingin kekal Cerah?

    Call / Sms: +6016 2715447
    Email: 772shine[@]gmail[.]com
    Google up: Shine FS

    ReplyDelete
  2. bestnya Omega boleh cantikkan kulit jugak

    klik disini

    ReplyDelete