Friday 15 February 2013

GLA Complex Untuk Kecantikan Kulit

Harini dah janji nak cerita tentang GLA Complex Shaklee di mana ia terbukti dapat mengatasi pelbagai masalah kulit. Ada kajian mendapati bahawa gamma linolenic acid (GLA) mampu memperbaiki tekstur kulit dan menjadikan kulit lebih berseri dan sihat.


"A study done by R. Muggli, Switzerland, shows that the intake of three capsules of evening primrose oil 500mg twice daily for a continuous 12 weeks improves skin texture and function in healthy people. The skin parameters that were measured were skin moisture, trans-epidermal water loss (TEWL), elasticity, firmness, fatigue resistance and roughness. A maintenance dose of 1000mg per day may keep the skin glowing and healthy.


This study shows that gamma linolenic acid (GLA) found in EPO is a conditionally essential fatty acid for the skin. Therefore, regular intake of EPO, oil with a high GLA content strengthens the physiological skin barrier function, improves the biomechanical properties and smooths the skin."


Shaklee tak ada EPO, tetapi ada GLA Complex. Merujuk kepada NCCAM, kandungan utama EPO sebenarnya adalah GLA. Malah GLA Complex Shaklee adalah lebih baik daripada pil EPO biasa kerana ia bukan sekadar GLA dan GLA Complex dr Shaklee ni ada kandungan VITAMIN E asli yg sgt2 kita tau penting dalam kecantikan kulit dan melambatkan penuaaan


 Jom kita layan testimoni dulu



wow ramai yg ambil mula2 setakat utk membetulkan hormon terutama yg berumur 20 an atau yg baru lps bersalin sekali dah lama consume muka jd licin, jerawat n jeragat kurang dan muka kurang berminyak

boleh tgk testi bergambar di atas yg mana jerawat2 batu dia dah completely gone n muka jd super glowing dan jika ada mslh begitu kita mmg akan suggest ambil complete set dan add on ESP utk percepatkan proses penggantian sel2 baru

Kenapa kesannya begitu pada kulit? Kerana GLA Shaklee adalah dari borage oil yang berfungsi mengekalkan kelembapan dan kemulusan kulit bermasalah atau kering. Sebab itu sesiapa yang mengamalkan GLA Shaklee boleh perasan keadaan kulit semakin cantik dan sekata.

BG SAYA SENDIRI YG TIADA MSLH JERAWAT SBLM NI SAYA PERASAN PORI2 SEMAKIN RAPAT N MUKA JD MOIST N LICIN, RASA MCM BEST SGT XTAU NAK CKP APA MMG ANT SUPPLEMEN YG SAYA SYG SGT TERMASUK ESP

JOM LAYAN MUKA SAYA WITHOUT ANY MEKAP TGH MAIN2 NGN ANAK KAT RUMAH JE NI N MASA NI BELUM HABIS PANTANG LG






kesimpulannya saya mmg puas hati dgn supplemen shaklee ni, saya dah cuba mcm2 sblm ni utk mslh pori2 saya ni tp susah sgt nak hilangkan sbb dulu masa belajar saya ada mslh jerawat yg teruk tp bila dah meningkat usia jerawat dah segan nak singgah tp pori2 yg besar tu susah nak rapat blk, kalau pakai bedak mmg xnmpk tp kalau kat rumah tu nmpkla hehe
  
HUBUNGI SAYA UTK KONSULTASI PERCUMA

INDEPENDANT SHAKLEE DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823




Pakar Cantik

2 comments: