Sunday 17 February 2013

GLA Complex Utk Masalah Kesuburan



GLA Complex juga berfungsi utk membantu mslh kesuburan pada wanita.Masih ramai pasangan di luar sana yg sedang berusaha utk mendapatkan cahaya mata dan tertanya2 apa tips utk cpt hamil. Kita hanya mampu terus berusaha dan berdoa InsyAllah akan dtg rezeki tersebut yg penting jgn berhenti utk berusaha



Bagaimana GLA Complex membantu anda untuk cepat hamil?

GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur.
Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum.Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada can sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.
Jadi, puan2 yang masih belum dikurniakan rezeki anak, cuba periksa cecair serviks anda. Kalau cecair tu tebal, kecoklatan, kering itu petanda kurang baik sebab ia boleh menghalang persenyawaan.
Jadi, penting ya puan2 untuk mengenali ‘cecair kesuburan’ kita ni.

Testimoni mereka yg dah  berjaya hamil dgn GLA 





 Alhamdulillah

Bg wanita di luar sana dapatkan konsultasi percuma dr saya utk pemakanan GLA utk hamil

INDEPENDANT SHAKLEE DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823



Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment