Saturday 19 January 2013

Masalah Wanita 30-an

HADAPI MASALAH INI BILA USIA MEMASUKI USIA 30-AN

PIGMENTASI DAN JERAGAT


STRETCH MARK SELEPAS BERSALIN


KULIT KENDUR


PAYUDARA KENDUR


Dah cuba mcm2 tp masih belum berjumpa dgn penyelesaiannya

KINI TIDAK LAGI, SAYA ADA SATU PRODUK YG AKAN MEMBANTU MENYELESAIKAN SEMUA MASALAH DI ATAS

YA HANYA SATU PRODUK SAHAJA





ESP bukan shj sumber protein tp membantu pembentukan kolagen dan menjadikan kulit lebih anjal dan gebu sbb tu payudara yg kendur tu boleh anjal kembali tanpa mkn ubat apa2, kulit pun jd makin gebu mcm mkn supplemen pemutih tp hanya mkn ESP shj n bonusnya badan lebih sihat

Kulit yg semakin tegang dan sel2 yg baru terbentuk yg lebih sihat akan memudarkan parut di muka dan juga masalah stretch marktr

Saya sendiri dah cuba masa pantang kalini, alhamdulillah susu pun byk dan lebih pekat, Oleh sbb saya dah menyusukan kedua2 anak saya sblm ni so mmg ade efek pd payudara n dgn esp dah nmpk makin elok n bonus kulit pun elok dan gebu sampai ade yg dtg rumah lawat baby tegur saya kat rumah pun nak pakai bedak, senyum jela saya sbb xpakai apa2 pun :p.

Stretch mark pun dah jd satu mimpi ngeri bg saya sbb dr anak pertama xpernah hilang pun mslh ni tp dengan mengamalkan esp ni perut pun dah nmpk cerah n kesan rekahan tu makin kurang sbb saya ni kalau yg kena sapu2 payah nak konsisten tp kalau bab2 mkn ni ok sbb ni utk kesihatan juga so mmg wajib amek pg2 supaya saya bertenaga je sepanjang hari utk jaga 3 anak2 saya yg kecik2 lg ni


HUBUNGI SAYA UTK KONSULTASI PERCUMA
INDEPENDANT SHAKLEE DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823
 
Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment