Monday 3 June 2013

Testimoni Set Slimming Shaklee


ohhhh hari mgu ini boleh dikatakan hari yg sgt2 happy sbb ada 2 org customer yg msg dah berjaya slim down dgn set slimming shaklee, 2 org ni juga boleh dikatakan sentiasa update saya, actually ramai yg beli top ade yg jenis tak suka difollow up, saya ni bukanla hari2 follow up ye, dalam seminggu sekali je mcm tu tinggal lg kalau customer2 nak tanya pape i;m free to answer anything tak kesah pun sbb dah jd tanggungjawab saya bila uollsss beli produk kurus n boleh kurus

ok ni saya review kembali set slimming yg super hot ini


ok ni sharing testimonila dari customer saya

Amalina

dia ni boleh dikatakan selalu tanya saya mcm2 tp saya xkesah pun n bila die msg mcm ni rasa mcm lega n seronok sgt sbb dah membuahkan hasil untuk dia

Buat pengetahuan semua cik amalina ni masa msg dia, dia kata dah cuba diet sdri, dah xmkn mlm, nasi kurang, air manis tak minum, ada exercise tp tak turun2 gak then sbb tu saya suggest ambil CINCH SHAKE sekali sbb kandungan LEUCINE dalam tu berfungsi utk naikkan kadar metabolisma dan bakar  lemak2 dan seterusnya diganti dgn otot yg akan percepatkan lg proses pembakaran lemak dan kalori dalam badan

Ain

ok ye customer ni pula bg saya takdela berisi sgt cuma dia target dan kurangkan 5 kilo dan alhamdulillah masa dia update saya seminggu lepas minum dah turun sekilo tp die tak rasa apa sgt then bila blk kpg baru ramai tegur

Kekadang bila kita berdiet dgn CINCH ni bukan setakat ukuran di mesin timbang diambil kira sbb biasanya orang akan hilang dalam bentuk inci dulu sbb tu ade yg kata seluar longgar, baju lama dah boleh pakai blk hah mcm tu sbb tula dah namanya INCH w C in front ahaksssss



BERMINAT NAK DIET SBLM RAYA NI


APALAGI RAJIN2KANLA JARI JEMARI ANDA UNTUK HUBUNGI SAYA YE


SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING, SHAH ALAM

Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment