Monday 17 June 2013

Hot Testimonial Set D Shaklee dan ESP

Oleh kerana dah nama blog pun pakar cantik jadi ramai yg suka lawat blog saya ni utk nak cantik, kurus n ramping semuala, tu tak termasuk lg ada yg masuk tp mereng dan sms merepek merapu haha dugaan biz online mcm tula

harini saya nak kongsi SET D SHAKLEE yg sememangnya awesome tu but bila ambil dgn ESP lg bertambah awesome resultnya, mana yg ambil ESP ni diorg kata result tu boleh nmpk dalam masa yg singkat xsampai sebulan nmpk parut pudar, jerawat cpt kecut n muka makin cerah

Ini adalah kerana ESP ni adalah protein yg menolong membuang sel2 mati dalam dan luar kulit dan digantikan dgn sel2 baru dan ESP juga membantu menyihatkan sel2 dr dalam menyebabkan vitamin2 lain mudah meresep dan bertindak berbanding tanpa ESP






Ok ye saya nak kongsikan dua testimonial mereka yg dah ambil set ini dan hasilnya kulit makin gebu gebas dan jerawat hampir tiada






NAK CANTIK SEBELUM RAYA NI

APA TUNGGU LAGI

CEPAT2 HUBUNGI SAYA UTK KONSULTASI PERCUMA

ANDA BG MASALAH KULIT ANDA DAN SAYA CUBA SUGGEST MANA YG SESUAI

 
SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING, SHAH




Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment