Sunday 2 June 2013

Mealshake Untuk Ibu Alahan Mengandung

nak cite ada customer yg come lote wassap

'kak plz suggest saya something sbb saya ni morning sicknes teruk sgt, vitamin doktor bg xleh bau kak, nak muntah rasa, nasib susu ok, saya minum anmum je skrg tp saya risau kak yela ni peknen yg 1st, jgn suggest2 saya vitamin saya xboleh lg'

Ni jawapan saya utk dak comel lote ni

jawapannya tentu "MEALSHAKE sbbnya ada 28 jenis vitamin dan mineral termasuk asid folic, kalsium dan zat besi yg penting utk kehamilan dan add on ESP utk bg tenaga sepanjang hamil ni sbb bila dah selalu sgt muntah badan jd lemah, kalau ada bajet amek dua2 sekali or amek MEALSHAKE dulu k"


Okla nak cita pasal alahan ni sememangnyala kan, kalau yg xkena tu mmg kira bertuah, saya tiga2 anak mmg keja uwek je mmg sgt tak mentyeronokkan n terbaring lesu mkn pun xlalu tp nasib baik saya still boleh minum susu jd ada gakla tenaga ni, mcm manala kalau org yg xleh nak mkn mahupun minum tu huhu xdpt bygkan sbb saya ni kira thp mediumla

nak cita pasal vitamin shaklee masa mengandung pun xboleh nak cite experience sdri sbb belum kenal lg, kenal pun masa pantang anak no 3 tp haritu ade customer tanya n suruh suggestkan yg non vitamins dan die still bf anak sulong, so masa tu saya suggest MEALSHAKE sbb dah ada complete vitamins dan mineral dalamnya

Ada artikel yg mengatakan yg morning sickness ni disebabkan kekurangan vitamin terutama vitamin b dan asid folic sbb tu dalam vitamin kehamilan mmg dah ade siap2 ada b complex and b complex shaklee mmg dah ready siap asid folic dan lengkap dgn 8 jenis vitamin b, kalau dah xboleh nak telan vitamin makanya MEALSHAKE la jawapannya



  
 Siapa yang perlukan mealshake ni?

1. anak-anak yang picky eaters (atau susah nak makan atau memilih makan)
2. dewasa yang tak sempat nak breakfast ( mealshake sangat sesuai sebab ada complete nutrition)
3. ibu mengandung yang alahan teruk.. (tak boleh nak makan asek muntah2)
4. anak2 kecil yang sering demam dan selsema (bagus untuk menguatkan sistem imun badan)
5. anak2 yang obes atau berat badan berlebihan sangat sesuai ambil ni juga


Okla nak share gak  testimoni yg minum mealshake ni semasa hamil


"Salam. Nak bagi testi mealshake ni.HIDE NAMA I ek.

Actually beli mealshake ni sebab nak jaga kulit muka. Preggy this time kulit memang banyak gile jerawat.

Tapi yang pelik from day 1 makan mealshake with air kosong early morning B4 breakfast i dah tersangat-sangat kurang muntah.

Fyi I kalau pregnant memang tersangat teruk muntah dari bangun tido hingga nak tido malam. Kire all day and nite sickness. Memang rasa pelik gile.

After day 4 je today baru percaya and bagi testi. Syukur Alhamdulillah sangat-sangat. Cuma malam kadang2 muntah la gak tapi sangat kurang. Plus asyik lapar lepas makan mealshake. Hope x gemuk. Cume niat asal utk kulit blum nampk lagi kesan +ve nye. TQ tuty intro mealshake kat i. Ni yg tergoda nak berpantgan dengan shaklee nanti."



Puan Umi:

 "Alhamdulillah masalah anak sy Nafisah xlalu mkn nasi dh berkurangan setelah 2 minggu dia minum Meal Shakes...skrg nafisah dah berselera mkn nasi sy sgt bersyukur... pengalaman kedua,sy disahkan mengandung dan alah xlalu mkn n vitamin shaklee pun xleh nk telan...tp Alhamdulillah bila sy bancuh meal shakes sy sgt2lah suka keharumannya dan sy sgt bertenaga di tmpt kerja...vitamin mengandung pun lalu mkn...so belilah meal shakes...anda pasti kagum dgn kebaikannya"

Mealshake ni boleh bancuh dalam susu anmum or milo ke yg biasa kita minum tp make sure jd kopi or nescafe plak ye. InsyAllah dah nak puasa ni bolehla juga amalkan MEALSHAKE ni utk  bg extra enegry dan nutrisi pada bayi anda



HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT

 

SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING, SHAH ALAM


Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment