Tuesday 10 June 2014

Shaklee National Conference 2014

Kebizian melanda sikit hari minggu ni pastu sehari demam terus n sehari rehatkan minda jap hihi konon rehat sgt

Ok saja nak cerita santai2 mengenai NATIONAL CONFERENCE 2014 ni

NC yg dibuat oleh shaklee ni adalah acara tahunan bg meraikan distributor2 yg layak menerima anugerah dan yg sewaktu dengannya, mcm2 dapat tau masa NC ni, ada yg dapat makan mlm free, ada yg dapat hotel free, semua freela cuma yg nak masuk tu kena ada tiketla ye which is sgt worth it dgn goodies dalam bag tu

Tahun ni special sikit tau sbb ada ROGER BARNET, CEO SHAKLEE yg datang sdri tau sbb apa sbb katanya sales shaklee melonjak2 naik sejak 1-2 tahun ni so tahun ni dia nak turun Malaysia dan hadiri NC


Tahun ni alhamdulillah saya dapat satu award BUSINESS GROWTH AWARD utk new rank anchievement, walau satu je saya tetap bersyukur sbb tak semua dapat kan dan InsyAllah saya nak aim 5 award tahun hadapan bersama dgn CAR BONUS hoho doakan saya ye mmg terlalu nak sgt kunci besar tu jeles betul tgk orang naik pentas dapat kunci besar tu seriusly award tu plg mengancam di mata saya skrg ni hehe

Jom layan gambar sekitar NC tahun ni




Ahad malam tu pula ada makan2 tau sedap n grand sgt makanannya, semua yg menerima award diraikan mlm tu n ROGER BARNET pun ada tau masa malam tu siap ada menari salsa lg tp dia ni sgt polite so die menari pun mcm ala2 polite je gitu hehe



Oh ye sepanjang ke NC mmg saya tak mekap lgsg ye, compact powder je ngn listic yg cerah dari biasa sampai my anak2 semua tgk je tu belum mekap lg baru tukar lipstic, apa2 pun supplemen shaklee the best eh ade org tanya ke ye hehe. Banyak lg gambar nnt saya upload lg utk tatapan readers saya k

ADA YG NAK JOIN DAN NAK KEJAR SAYA UTK DAPAT 5 AWARD TAHUN DPN OR LEBIH LG

DALAM SHAKLEE NI TAKDE SISTEM MENINDAS DAN TIADA ISTILAH YG MASUK LMBT TAK BOLEH NAIK CPT

KITA BOLEH BERLAWAN BERSAMA2 OR NAIK BERSAMA2

JOM JOIN GROUP SAYA DGN COACHING YG BERTERUSAN

NAK DAFTAR DAN MASUK GROUP YG BETUL
BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR PILIHAN ANDA
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM 
Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment