Tuesday 3 June 2014

Kenapa Saya Suka Sangat dgn Shaklee ni


Ok entry santai sementara menunggu berbuka puasa

Saje nak cerita yg saya dah join dan serius dgn bisnes shaklee ni dah almost setahun lebih dan saya masih enjoy buat, fb saya masih aktif memberikan info2 tentang shaklee, ada je benda yg nak dishare dalam fb tu mcm pengalaman sendiri, pengalaman customer n mcm2 lagila, kalau nak fren dgn saya add saya mcm yg ada kat sebelah kanan tu ye FB NURUL AZEAN

Salah satu benda yg buat saya jatuh cinta dgn SHAKLEE of course sebab produknya yg memberi kesan pada saya serta kesihatan menyeluruh almaklumlah dah 30 an ni kan kena jaga badan n stamina lg2 anak2 tgh membesar dan byk ragamnya

Produk Shaklee ni pun setelah dikaji dah lama sgt di pasaran, contoh mcm VITALEA yg merupakan multivitamin tertua di dunia tu dah dekat 100 tahun tu


KEISTIMEWAAN SHAKLEE INI ADALAH

PRODUKNYA
  1. SENTIASA SELAMAT
  2. SENTIASA BERKESAN
  3. SENTIASA MESRA ALAM

 MARKETING YG ADIL

Satu lg yg saya suka bila berbisnes dgn shaklee ni adalah marketingnya yg adil tidak lgsg menindas orang bawahan walaupun shaklee ni adalah MLM nature maknanya perlu ada donwlines

Tp bila ada orang bawahan tu bukan maksudnya yg atasan tu goyang kaki duit masuk suka suki dalam bank ye, upline juga peru bekerja utk dapat bahagian masing2, jika upline tu sdri dah taknak buat shaklee tp downline dia still teruskan, upline td jgn harap nak dapat apa2 so sebab tu saya kata maketing shaklee ni adalah sgt adil WIN WIN SITUATION dan disamping bonus yg dibayar tu bg saya mmg agak lumayan

Satu lg yg ni mmg unik dan special

GROUP YG SUPER DUPER AWESOME

mgkn ada yg dah tersilap masuk grup ke saya taktau tp yg membuatkan saya rasa postif je nak buat shakee adalah disebabkan GROUP yg best, dalam group tu banyak diajar teknik2 utk marketing, tips rohaniah dan mcm2 lg supaya momentum tu sentiasa kekal dan positif, saya rasa sayang nak tinggalkan bisnes ni sbb saya sayangkan kawan2, upline dan downline dalam bisnes ni


ADA YG TERCARI2 SIDE INCOME UTK MENAMBAH PENDAPATAN

BG SAYA SHAKLEE THE BEST LG2 UTK SURIRUMAH YG KEKURANGAN MODAL

NAK DAFTAR DAN MASUK GROUP YG BETUL

BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR PILIHAN ANDA
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM 

Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment