Sunday 15 June 2014

Risau Bila Ramadhan Tiba

Kurang dari 2 minggu lg InsyAllah kita akan bertemu dgn bulan puasa

Ada tak yg risau bila puasa nak tiba, Risau dapat puasa penuh ke, gastrik datang ke. Yang ibu menyusu dan hamil pula risau kalau2 tak dapat puasa dan tak tahan lapar. Seriusly saya dah alami semua tu, Berpuasa sambil hamil, berpuasa sambil menyusukan anak, berpuasa sambil hamil dan menyusukan anak. Mmg mula2 tu risau mcm2 fikir takut tak cukup susula, takut baby jd kurusla haha punyala takde ilmu kan sampai ke situ pula, bila dah pikir mcm tu mmg saya ada tinggal puasa pun, tak tahan je saya buka demi baby kononnya



Mgkn ada yg takut kalau gastrik menyerang bila puasa kan

Saya boleh bg cadangan yg best utk korang yg jenis takut nak puasa sbb gastrik ni sbbnya alhamdulillah lps saya amalkan set ni gastrik dah tak menyerang malahan sakit kepala pun dah takde, Sakit kepala ni selalu menyerang bila gastrik dah melanda dan bdn mengalami dehidrasi yg agak teruk even dah minum byk air

Tahun lps dan tahun ni masa proses ganti puasa dan puasa sunat juga saya amalkan set ni.Alhamdulillah susu tak ganggu dan sakit kepala pun takde nak2 musim panas ni kan bila badan kurang air badan jd cpt letih, mengantuk dan sakit kepala. Ada beza antara ambil dgn tak tau. Set ni sesuai utk semua golongan


 KEBAIKAN SET MIGHTY GEMS ANTARANYA :
  • Memebekalkan tenaga berpanjangan
  • Mengelakkan badan dari terhidrasi
  • Mengurangkan asid dalam perut bg mengelakkan serangan gastrik
  • Membekalkan nutrien secukupnya utk sepanjang hari 
  • Mengekalkan paras gula dalam darah supaya tidak terlalu rendah yg boleh menyebabkan letih dan adakala nak pitam

 JOM TGK PENGALAMAN MEREKA YG LAIN PULA






ANDA GASTRIK

ANDA HAMIL DAN MENYUSU BADAN

PERLUKAN EXTRA TENAGA SEMASA BERPUASA

DAPAKAN SET MIGHTY GEMS SEPANJANG BERPUASA INI

BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT


SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR PILIHAN ANDA
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM 

Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment