Monday 16 June 2014

Kulitku Bertambah Cantik dan Awet Muda dgn Shaklee

Oleh sebab bulan ni bulan kecantikan sbb ada promosi VITAMIN E BUY 6 FREE 1 makanya saya nak share beberapa testimoni dgn penggunaan Vitamin E juga gabungan beberapa supplemen lain utk kulit yg cantik, bebas jerawat dan nmpk semakin awet muda


JOM KITA LAYAN GAMBAR TESTIMONI BANYAK2 HARI INI
 Ai nak share amazing result amalkan vitamin E..ai mkn n wt masker..this is 1weeks pya kesan..ai tgk cermin npk mcm xda perubahan tp bila ai wt pic before n after ni mmg hepi la tgk perubahan skin..
Ai tau pasti akn ada yg pkir the after pic tu ai guna app ke apa..up to them lah kan..yg penting my skin is getting better..
*cuba korg komen ckit apa perubahan yg korg nampak. .ai npk bykkkkk sgttt perubahan...

Gbar di snap dlm bilik yg sm xbkk lampu just guna flash hp yg sm. .
 




"Ini lah saya semasa sakit teruk dulu...mcm2 sya berubat..buah pinggang ok cuma mulut bh pinggng kecil jd bertakung air toksid..d tebuk 2x walau ada baby 8bln dlm perut..di lazer byk kali utk kuarkn batu kecil d spjg salur kencing dn bh pinggang(stiap 2 bln yea)...mnjdkn wajah kusam sbb byk ubat sintetik dn darah putih byk..demam dn lemah badan...Syukur sejak balik haji...sya mulakn dgn Bismillah dgn Shaklee dan mengalami perubahan"


Nak share testimoni diri sendiri. Saya telah mengamalkan Shaklee consume selama 3 bulan dan hasilnya sangat ketara. Gambar testimoni tidak edit dan kesemua gambar di atas original. Masalah jerawat dapat di atasi dengan baik. Sekarang tgh focus masalah parut2 yang tinggal kesan daripada pimples before this. Vita C dan Vita E juga mencerahkan kulit muka saya. Sejak mengamalkan shaklee pimples tidak naik keterlaluan dan akan naik pimples masa datang bulan sahaja. alhamdulillah dah dapat kulit yang licin dan tidak berkerutu lagi. Thanx shaklee



Hari ni saya nak kongsikan testimoni saya sendiri. Saya menggunakan GLA & Vitamin E secara konsisten selama kurang lebih 2 bulan. Walaupun masih belum elok dan cantik sepenuhnya kulit muka saya, tapi saya amat berpuas hati dengan kesan yang saya dapat setakat ni :)

opppss tak ketinggalan testimoni dari kanak2, vitamin e ni boleh sapu kat kanak2 tau so mmg sgt berbaloi bila beli


BERMINAT NAK DAPATKAN KULIT CANTIK SBLM RAYA NI


BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR PILIHAN ANDA
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM 


Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment