Thursday 22 May 2014

Tak Perlu Berbedak Tebal Lagi Dgn Collagen Powder Shaklee


Lama rasa tak share tentang COLLAGEN POWDER SHAKLEE yg sgt2 ohsem tu, produk shaklee ni agak byk hehe tp sesiapa yg ada ikut fb saya, selalu juga saya update sbb saya ada customer yg tetap yg mkn collagen ni dan hasilnya mmg sgt memberansangkan


KEISTIMEWAAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Terdapat pelbagai jenama Kolagen dipasaran, tetapi apa yang membezakan SHAKLEE COLLAGEN POWDER ni?

  1. Mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.
  2. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
  3. Shaklee RSS Collagen terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas menggunakannya selama 8 minggu keputusan menunjukkan kulit lebih baik secara menyeluruh.
  4. Tujuh bahan utamanya digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
    • Ekstrak biji benih Camellia japonica,
    • Ekstrak Pfaffia,
    • kolagen ikan,
    • ekstrak kerang-kerangan,
    • Lactobacillus acidophilus,
    • vitamin C dan vitamin B
  5. Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman.

OK JOM TGK TESTIMONIAL NI

Hari ni saya nak berkongsi testimoni saya sendiri yg telah  mengambil colagen shaklee powder tidak sampai 2 minggu. Saya memang jenis yang tidak suka bermake-up, berbedak pun kadang-kadang jer. beli bedak tidak pernah habis pun. Saya hanya cuci muka sahaja dengan pencuci muka.
Tetapi sepanjang tempoh saya berkolagen ni saya tidak cuci muka saya dengan sebarang pencuci muka sebab kebetulan memang pencuci muka dah habis.
Alhamdulillah setelah habis 12 bungkus kolagen
  • kulit saya semakin lembut, licin dan lembab
  • liang pori makin mengecil
  • jerawat hilang
  • kulit makin cerah dan segar
Ketika saya mengambil gambar ini saya tidak mengenakan sebarang make-up, bedak mahupun cream muka

KREDIT : maziah ismail


Penangan mengambil collagen powder sebulan, hasilnya jerawat dah takde dah kulit nmpk lebih flawless

KREDIT - IZZY ADLINA

Mmg kalau ada customer yg msg saya bertanyakan produk yg sesuait utk masalah parut, jerawat, berminyak dan liang roma yg membesar saya akan cadangkan COLLAGEN POWDER ni sbb hasilnya mmg tak menghampakan dan lgpun senang nak minum ambil je dgn air kosong atau jus dan kalau boleh takyahla minum kafein ke masa proses pemulihan sbb takut kafein ni akan melambatkan supplemen ni untuk bertindak



BERMINAT DGN COLLAGEN POWDER SHAKLEE


BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR PILIHAN ANDA
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823

Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment