Wednesday 14 May 2014

Mencari Bisnes Yang Dekat Di hati



Semenjak2 nak puasa ni mesti kalau ramai yg aktif fb ni akan nmpk mcm2 tawaran nak berniaga dan menambah pendapatan, Yang paling hangat skrg yg saya perasan jual kain, kuih raya dan telekung dan ada yg tak perlu kuar modal hanya perlu jd agen dropship sahaja

Ok ni saya nak share something tentang saya sdri, saya ni dari dulu suka benda kecantikan dr zaman study lg saya sgt mementingkan pakai toner, moistrizer, bedak n gincu, takdela mekap tebal pun nama pun belajar kan tp mcm tak sah kalau tak cukup korum semua tu infact saya tak suka sgt pegi kelas pakai jeans hehe mcm proper sgtla kononnya :)

Bila masuk alam pekerjaan pun sama dahla bos saya sempoi je saya ni kasut bertukar2, handbag pun sama dah masa tu ade duit sdri kan shopping online tu mcm sebati dgn jiwa saya masa tu

Ok dipendekkan cerita lepas saya jd housewife saya dah buat byk bisnes sampai dan separuh jalan then saya start blk dgn jd agen satu jenama beauty produk, Produknya bagus cuma beberapa isu dalaman dan org atasan yg saya tak suka padahal sales mmg byk tau tp last2 saya tinggal je semua. Masa saya jual barang kecantikan tu pun saya ada upload video youtube lg punyala saya minat kan bab2 kecantikan ni

Skrg of course the latest saya buat SHAKLEE dan alhamdulillah dah setahun saya buat dan saya mmg jatuh cinta dgn SHAKLEE, dgn produk dan team kami yg best. Yang best sbbnya dalam shaklee ni ada set kecantikan juga yg luaran dan dalaman dan mostly customer saya teruja dgn perubahan selepas mengambil SHAKLEE

Ok ye pada saya bila kita nak bisnes ni yg penting kita kena minat nak bisnes dan tau apa kebolehan kita dan minat kita, kalau rasa suka pada fesyen then jual baju, hadbag etc. Kalau suka benda makanan tp tak cukup masa nak masak then boleh jd agen sahaja tp kalau boleh jgn terikut2 dgn orang, Nnt bila orang tu kata ohh ada bisnes best dan untung byk terus kita pun nak join. Bisnes ni even untung seringgit pun tp kalau dah nama minat dan bersungguh nak buat InsyAllah beganda2 yg kita akan dapat

Tgk blk pada minat kita mcm mana. Saya ni dulu mula2 join shaklee sbb saya puas hati dgn SET BERPANTANG SHAKLEE dan sbb shaklee ni produk kesihatan sbb tu saya suka sbb saya ada background sikit2 dalam medical dan masa study dulu pun antara subject yg saya score biologi dan kimia sbb tu yg agak teruja bila dah join dan ofcourse saya suka dgn GROUP JUTAWAN

Shaklee business ni lebih banyak berkongsi mengenai kebaikan produk dan kebaikan bila dah bebisnes dgn shaklee, ITS ALL ABOUT SHARING, SHARING AND SHARING


BERMINAT NAK JOIN SHAKLEE
BERMINAT NAK MASUK DALAM GROUP JUTAWAN

  BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR PILIHAN ANDA
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823



Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment