Friday 23 May 2014

Lactalbumin Dalam Mealshake

APAKAH LACTABULMIN

Ia adalah protein yang dihasilkan oleh 8 kumpulan protein. Lactalbumin adalah protein premier dalam susu ibu. Turut hadir dalam protein ini adalah kuantiti besar asid amino cysteine . Kompaun ini berfungsi untuk membantu meningkatkan sistem imun. Asid amino ini diperlukan dalam badan, tetapi badan tidak boleh menghasilkan sendiri.

Kelebihan lactalbumin ini membantu kanak-kanak yang kurang selera makan dan menambah seleranya serta seterusnya meningkatkan berat dan perkembangan normal anak anda.

Lactabulmin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam tubuh dari peringkat bayi hinggalah dewasa.

Special tak khasiat lactabulmin ni dan lg special lactabulmin ini ada dalam MEALSHAKE sbb tu anak2 yg mengambil lactabulmin akan menjadi berselera utk mkn dan berat bertambah as well as perkembangan lain dan imuniti yg meningkat





Sbb tu ada yg claim lepas mium MEALSHAKE selera bertambah dan imuniti semakin bertambah, Alhamdulillah. Tak rugi ambil mealshake ni, satu canister tu boleh thn 3-4 bulan tau

JOM TGK TESTIMONI NI






BERMINAT NAK DAPATKAN MEALSHAKE UTK SI MANJA ANDA


BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR PILIHAN ANDA
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823


Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment