Thursday 6 February 2014

ESP dan Masalah Gastrik

Ok harini saya nak kongsikan tentang topik yg agak dekat di hati saya GASTRIK, actually dah pernah ada post tentang masalah itu DI SINI

Tapi harini saya just nak terangkan lebih lanjut mengenai fungsi ESP untuk masalah gastrik disebabkan ramai yg tanya saya bolehke org gastrik ambil ESP ni sbb ada yg gastrik tp bila minum susu jd muntah

Ok ye first sekali soybean tu sendiri mmg bersifat alkali




So biasanya perut kita mmg dah berasid dan makanan2 yg kita ambil ni pun biasanya mmg berasid mcm yg goreng2, daging, ayam tu mmg menyumbang pada asid

Jadi kalau perut kita mmg berasid dan ditambah lg dgn mknn berasid sbb tu ada yg jenis sampai tak boleh mkn sbb gastrik yg teruk menyerang dan ada yg muntah terus then mmg terbaring je

So kalau nak rawat asid yg byk ni off coursela kena lawan dgn bahan yg beralkali kan dan soybean salah satu sumber alkali yg bagus


ESP adalah sumber protein daripada kacang soya merupakan sejenis tumbuhan
yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan di dalam perut. Di samping itu, nutrien protein yang terkandung di dalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat dihakis oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan.


JOM KITA TGK MEREKA YG DAH AMALKAN ESP UNTUK MASALAH GASTRIK





PADA MEREKA YG GASTRIK DAN BERMINAT NAK CUBA ESP
JGN MALU LEH TERUS SMS OR WASSAP SAYA YE

SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 
 

COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM
Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment