Sunday 9 February 2014

Pencuci Muka Nutriwhite Bebas Merkuri


Selamat hari isnin semua, mesti yg kerja harini ada yg lemau2 ye taknak masuk, anak2 pun buat perangai sbb tak bg mak pegi keja terus hilang mood kan so byk2 berzikir harini utk kekalkan mood yg positif sepanjang hari

Harini saya igt nak share salah satu produk yg dah agak lama saya guna tp terlupa pula nak share dalam blog hehe dokla cite dalam fb je poor my visitors kan

Actually masa nak beli ni mmg berkobar2 habis mana taknya asyik dgr review yg cleanser NUTRIWHITE ni sgt2 best dan lembut

Bila dgr perkataan lembut mmg saya like sgtla tak suka pencuci muka yg kdg buat muka jd pedih even dia kate pedih tu bagus utk buang sel2 mati kononnya emmmmmmm

Okla first impression yg saya dpt masa mula2 beli cleanser ni mak aihhh besar betul tiubnya sampai 150 ml ni mmg konfrmla tahan lama sbb pencuci muka yg sblm ni saya beli byknya yg thn sebulan lebih je maksium n harga pun boleh tahan

Cleanser ni yg speselnya besar dan tahan lama dan satu lagi guna sikit je dah cukup setiap kali guna tu sbbnya buihnya pun dah banyak, guna pun dalam 2 kali sehari pun dah cukup







Gentle Deep Foaming Cleanser

  • Membersihkan dan menyegarkan kulit
  • Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
  • Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
  • Lembut dan menyegarkan



Ok ye biasanya satu tiub ni ikut penggunaan biasa boleh tahan dalam 6-7 bulan ade gak yg tahan sampai 9-10 bulan so kalau tanya saya kena ikut kekerapan korg mencuci then guna sikit je dah cukup sebenarnya tp kekadang ada gak yg terletak byk so yes depends pada individu yg ambil

Saya mmg suka sangat pencuci muka ni sbb tahan lama, harga mmg berbaloi2 bg saya dan setanding dgn brand lain yg agak mahal di pasaran

Ohhh dan yg best of course NUTRIWHITE SHAKLEE no parabens no mercury so kepada sesapa yg dah jenuh tahan muka dr produk pengelupasan kulit bertukarla pada pencuci uka yg lebih selamat dan bebas dr bahan kimia yg boleh merosak dan menipiskan kulit

Set nutriwhite ni mmg semakin dikenali tau dekat malaysia ni haritu pun asyik sold out kat branch, rakyat dah semakin prihatin nampaknya dan nak pilih produk yg jimat dan selamat



NEXT ENTRY NNT SAYA UPDATE PRODUK LAIN YG SAYA GUNA 


BERMINAT DGN PENCUCI MUKA NUTRIWHITE

HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT

SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 
 
COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM
Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment