Monday 22 September 2014

Gambar Terbaru Saya Dan 5 Fakta Menarik Tentang Saya

Nak tgk tak gambar terbaru saya hehe, takde sgtla gambar terbaru sbb kemalasan nak berselfie dan hp gambar kurang cantik ohhh hp saya mmg takde edit 360 semua2 tu hehe sbb mmg takde dalam hp tu

Ini gambar my family dan saya yg tgh dukong anak tu, tgk my mom nampak muda x, umur dia nak masuk 60 tau tp still nmpk muda kan dan dia pun pengguna shaklee opkosla anak dia tolong supply ka


Ini pula gambar selfie kecuali my hero boy ntah mana hilang hihi dia mmg suka hilang sbb peberet orang ramai, kamera ni pun pinjam je sbb kamera kitorang mmg tak layak untuk selfie kekdahnya


Ini pula gambar lps dapat jubah yg baru yg diorder online baru sampai, happy sangat sbb dapat kaler emerald green ni terus pakai sbb dah aim dari sblm raya lg tapi tak dapat2, tgkla tu labuh berjela hah dah selamat potong pun kat tailor


Dari muka saya tu agak2 saya mcm mana orangnya

Ok jom tgk 5 fakta menarik tentang saya

  1. Saya ni garang orangnya tetapi cepat baik n yg peliknya bila saya garang dgn anak2 tp diorang ni lg melekat pula dgn saya maknanya takdela garang sgt kot kan
  2. Agak pemalu tp bila dah jumpa yg sekepala mmg borak dan merepek tak ingat punya
  3. Suka makan manis mcm desert dan kek tp kalau kek cheese tu kurang sikit sbb rasa muak
  4. Walaupun seorang surirumah yg bekerja dari rumah tetapi masak tu bukan hobiku nasib baik my hubby memahami 
  5. Saya ni dari dulu jenis jaga penampilan tp bukanla yg fesyen2 sgt ye biasa2 je cuma saya jarang keluar hanya dgn t shirt n jeans, kalau dulu masa kat kolej pun mcm tu saya tak suka ke kelas pakai t shirt bukanla maksudnya tak pakai ye, kalau dekat2 je saya pakai tp kebanyakannya tak samada saya pakai blouse, skirt atau jubahnjd kalau orang nak kata surirumah ni serabai mmg definitely not me


Ok sekian entry berkaitan dgn saya kali ini

nnt kita update lg ye, banyak lagi ni nak cerita kat korang



Pakar Cantik

1 comment: