Tuesday 23 September 2014

5 Cara Memenangi Hati Saya


Eh mcm lain je tajuk kalini kan ehem ehem saya dah kawen ye beranak tiga dah pun, takde maknanya kihkih

Secara generalnya meh saya senaraikan 5 cara untuk memenangi hati saya yg kekadang agak keras mcm batu ni



  1. Saya suka hadiah, kalau boleh nak yg suprise jgn suruh saya pilih nak apa tak thrill mcm tu, apa2 pun saya terima seadanya tp kalau dapat pandora ke best tu....
  2. Saya suka makan jd saya suka kalau org belanja makan hatta makan laksa tepi jalan pun, nikmat tak terkata kan tp kalau boleh nak org belanja saya makan itallian food sbb tu feveret saya
  3. Selain dari belanja makan saya suka kalau org tu ajak makan kat rumah dia haha teruk tak yelah hari2 mkn sdri masak n sometimes kedai suka gak bila dapat mkn air tgn orang lain even kdg org tu masak lauk yg saya tak berapa nak suka tp bila org tu dah jamu tetibe jd berselera plak
  4. Shopping, wanita mana tak suka shopping kan tp bila dah ada anak2 ni even bila anak2 yg selalu dapat macam2 n saya tak dapat pun dah cukup happy, anak gembira mak pun of coursela gembira kan
  5. Oleh kerana saya seorang surirumah sekarang saya amat menghargai sangat jika ada org yg boleh jd pendengar setia saya tanpa mengondem, cukup sekadar saya dapat luah segala masalah yg terpendam dan bg semangat pada saya utk saya naik blk

Ok sekian sahaja entry untuk kali ni, jgn jemu utk lawat blog saya lagi

Nantikan next entry ye tentang diri saya
Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment