Sunday 9 March 2014

ESP Bantu Stabilkan Hormon Wanita

Mood tak berapa nak ada memandangkan berita yg menggemparkan seluruh dunia dr hari sabtu lps MH370 yg telah hilang dan masih belum ditemui, walaupun tiada yg dikenali tp rasa sebak sgt bila tau yg dlm tu ada baby, kalau betul2 hilang mcm mana dgn nasib bayi tu, tau jela baby kan kalau gelisah n tak seleasa mmg akan nangis

Walaupun begitu kita yg masih ada perlu teruskan perjuangan utk hidup sambil teruskan berdoa untuk mereka


Harini saya nak cerita tentang bagaimana ESP ni sedikit sebanyak banyak mengubah hormon saya

Actually saya ni masa anak dara mmg period stabil dan takde masalah sgt, period pain tu ada tp normal n boleh tahan tp sejak kawen mmg kacau bilau sikit mula2 tp lps tu ok sampaila saya mengandung dan bersalin anak pertama. Saya sempat dtg period berapa kali je then pregnant tp period mmg tak stabil, lps bersalin anak kedua pun sama tuptup terbabas

Dan sampai anak ketiga ni, mula2 saya mmg amalkan GLA COMPLEX tp sbb saya takde ambil apa2 perancang lg saya jd takut kalau mengandung lg ke sbb GLA ni salah satu dr supplemen untuk kesuburan

So dr sampai habis pantang sampai skrg mmg saya amalkan minum ESP dan saya cuma dtg bulan slps anak saya tu umur 9 bulan tp saya tak risau sgt sblm tu sbb dah biasa mmg period dtg lmbt n normal utk yg breastfeed anak ni. Alhamdulillah period saya setiap bulan mmg dtg on time n waktu period heavy tu sy mmg takkan tinggal ambil ALFAFA dan OSTEMATRIX utk kurangkan senggugut n lancarkan darah n mmg lancar sbb dulu2 mmg tak lancar lgsg asyek spotting je dulu 2-3n hari baru period betul

Then bila saya kaji2 yes sbbkan ianya protein maka ianya penting untuk pembentukan sel2 baru dgn lebih baik jdnya sel2 yg membentuk hormon2 dalam badan saya dpt berfungsi dgn lebih baik
Satu lg kacang soya juga mengandungi isoflavones yg turut membantu memulihkan hormon wanita

TESTIMONI SEORANG PENGGUNA YG BG PD IBUNYA UNTUK MINUM

Sebelum nie ESP telah menjadi milk booster untuk saya meningkatkan production susu saya....daripada 4 oz per sesi...sekarang boleh dapat 6-8 oz per sesi...alhamdulillah..

kemudian saya share ESP dengan mak saya....mak saya sudah masuk 50-an...sebelum nie mak selalu mengadu period dah tak teratur..kadang2 byk...kadang ckt..kadang2 sebulan sampai 2 kali period...mungkin itu petanda2 nak menopos....tapi alhamdulillah selepas consume ESP period mak kembali normal seperti biasa...cukup 1 bulan baru period datang

Sumber : ladysara

InsyAllah kita boleh berikhtiar, yg mana yg period tak stabil dan nak cuba hamil boleh cuba ambil ESP bersama GLA COMPLEX sekali dan yg anak2 dara yg period tak stabil pun boleh cuma ambil kedua2 supplemen ini

Tp bukan bermakna ESP boleh stabilkan hormon wanita, lelaki tak boleh ambil ye, nnt saya akan update pada entry seterusnya



BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT

SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823

   
COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM  


Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment