Thursday 6 March 2014

Kenapa ESP Shaklee Best Sgt.....


Disebabkan bulan ini promo ESP, saya takyah ckp byk lg sbb ramai juga yg dah tau kelebihan ESP ni, mostly repeat customer saya adalah yg minum utk kulit sbb ada yg kate bila minum ESP ni kulit susah nak tumbuh jerawat bila ada pun parut susah nak lekat

Yang ada gastrik tu lgla suka sbb skrg dah takde masalah nk mkn mcm dulu2 sbb bila minum ESP ni diorg kate angin pun takde dan rasa makin bertenaga

Saya lak mmg jatuh cinta minum ESP ni sbb mula2 rasanya tu sdp, mula2 dulu saya suka bancuh dgn susu coklat or milo tapi skrg saya suka bancuh dgn nesvita honey, rasa mcm tak lengkap pg saya tanpa minum ESP tau

Satu yg perasan bab susu mmg mencurah2 alhamdulillah n anak pun bdn mantap sgt dr kecik dan kulitnya makin cantik dan saya susah nak jatuh sakit alhamdulillah kenala dgn tugas saya sbg wahm ni kan manala ada mc, kalau saya sakit mcm mano nak jaga budak2 tu

Lagi satu gastrik saya dah takde tp org yg ada gastrik mmg jenis byk angin so bila minum ESP ni rasa best sbb boleh buang angin sekali, tak caya kena try hihi, so bila dah buang angin ni perut pun lega n badan pun jd ringan

Kulit mmg tak terkatala sampai ada yg kata saya pakai botox waaaa n ada yg kata saya nmpk muda even dgn 3 orang anak hoho tu belum kurus lg ye, kulit, kuku n rambut saya terasa sihat n rambut tu nmpk bersinar tau

Tp saya minum ESP ni dah lama dah dekat setahun pun minum, 1 tong besar tu kalau saya bukak biasanya tahan 2 bulan mcm tula lebih kurang sbb hasilnya best saya mmg tak boleh tinggal, rasa mcm semacam bila tak minum ESP, rasa lemau pun ada sbb ESP ni berfungsi untuk beri energy juga tau. Banyakkan fungsi ESP ni sbb tu saya suka sgt dan kalau org tanya biasanya saya jawab ESP ni plg saya konsisten sekali sbb yg lain ada tertinggal juga

Boring tepek gambar org lain so saya tepek muka sdri ye uolsss bersama anak saya yg sama2 gebu, takde edit2 pakai nokia cap ayam yg boleh baling dinding punya tu hihi sbb kameranya plg elok


ehhh ni blog saya harusla i tepek muka sendiri hehe, alhamdulilah saya mmg puas hati dgn keadaan kulit saya skrg, suami pun puji kate nmpk muda selalu keke sila minum ESP utk bg hasben puji juga ye

Ok kembali ke pangkal jalan

Berbalik kepada promosi ESP, bulan ini adalah bulan promosi ESP maknanya mcm biasa ada pembelian  6 percuma 1


beli 6 canister ESP
~ dapat FREE 1 canister ESP
~ dapat membership FREE (untung rm65 lorrr)
~ dapat cash back RM30++ (kredit masuk akaun bank terus tgh bln dpn)
~ dapat join group bisnes kami yg best
~ nak makan sendiri?? sy bagi exclusive consultation berterusan tanpa limit
~ nak join buat biz pun boleh dgn guide dan tunjuk akan diberi tinggal nak taknak je buat


Best kan, belum apa2 dah dua org daftar ni sbb nak beli ESP promo ni, mana taknya dahla dpt 1 free pastu dpt lg free membership, dpt lak rebate, rugi ooooo tak grab bulan ni, bukan apa saya takut bila dah tgh bulan stok semakin tipis dan terus habes, nak beli esp utk diri sdri pun tak dpt kang apatah lg free membership mcm ni

Bila dh dpt free membership tu pun tak semestinya kena buat biz n menten belian apa2 utk bulan dpn, just beli mkn sendiri pun takpe tp bila rasa terbuka hati nak bisnes anda dah berada di landasan yg betul



BERMINAT NAK BELI ESP 6 PERCUMA 1

BERMINAT NAK CUBA ESP

BERMINAT NAK JD AHLI SHAKLEE

 
HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823

   
COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM  


Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment