Sunday 24 November 2013

Set Slimming Shaklee Yang Menslimkan Badan Juga Mencantikkan Kulit

Harini nak update ringkas2 je untuk tatapan mereka yg dah lama dok usha set slimming shaklee ni kan. Set slimming ni kan bukan sahaja boleh kurus (dgn syarat kawal sikit pemakanan tu) yela takleh harap pd supplemen semata2 kena ada disiplin yang tinggi bila berdiet ni tp kan dpt bonus badan makin bertenaga dan kulit makin cantik, cerah gebu gitu

Ok jom kita tgk set slimming shaklee ni, yg best shaklee ni akan ada peringkat detox yg mana peringkat tu penting ye supaya toksin dalam badan dan perut dibuang dan penyerapan vitamin lebih berkesan, bila toksin2 tu dah dibuang jerawat pun dah susah nak singgah

Omega Guard dan Lecithin pula yg bertindak untuk membakar lemak pula boleh melembapkan kulit

ESP dan Cinch yg bertindak utk membina otot selain boleh meningkatkan metabolisma, protein soya juga boleh menjadikan kulit lebih cerah dan gebu


Jom kita tatap testimoni mereka yg dah berjaya turunkan berat badan dan kulit juga semakin cantik



"Saya nak share testimoni diri sendiri..Alhamdulillah hanya mengambil set bajet+ esp utk kenyang lama..bonus yg saya dapat warna kulit sekata& yang paling best brt turun,jerawat pun hilang"


Saya consume shaklee bln 10 pas lahir kan bby yg ke 2.. Saya consume set 3M dan yg terbaru omega guard... berat saye dr 88kg skrg da 81kg..still byk nak turunkan.


RAMAI YG DAH BERPUAS HATI DGN SET SLIMMING SHAKLEE

ANDA BILA LAGI, SAYA JUGA BERPUAS HATI DGN SET SLIMMING NI

JIKA BELI DGN SAYA, ANDA AKAN DIBERI PANDUAN MAKAN BERSERTA TIPS UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN


BOLEH HUBUNGI SAYA UTK KETERANGAN LANJUT SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM

Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment