Friday 8 November 2013

Rahsia Kulit Yang Cantik dan Awet Muda Selalu dgn Vivix

Tua sebelum usia, nak atau taknak opkos taknak kan, bukanla taknak bg kita ni nak nampak muda je selalu tp apa salahnya kan, kang hasben pun puji je melangit bila nampak isterinya makin cantik berseri2

Definisi awet muda ni sebenarnya bukan sahaja merangkumi kulit muka yg takde kedut or garis2 halus tp sebenarnya lebih dr itu, Awet muda yg sebenar adalah apabila tubuh kita terasa lebih sihat dan bertenaga dr usia yg sebenar untuk melakukan pelbagai aktiviti. Contohnya muka mmg lawa habis tp penjagaan kesihatan pula tak dititikberatkan so jdnya ngadapla cantik2 tu sorg2 kat dpn cermin. Kalau tanya saya ofkos saya plg nak sentiasa sihat dan bertenaga untuk berbakti family especially nak lihat anak2 saya membesar, nak hantar mereka ke sekolah, ajar buat homework and mcm2 lgla. Kalau muda2 ni saya dah kena sakit itu ini mcm mana saya nak buat kerja2 tu kan and macam mana pula kalau dah tua nnt jika dipanjangkan lg usia saya ni takkan saya nak bebankan org lain pula

Vivix telah melalui pelbagai saringan kajian dr saintis dalam penghasilan produk yg hebat ini yg berupaya utk melambatkan penuaan ke tahap DNA

Vivix mengandungi kandungan antioksidaan yg tinggi dalam menghalang radikal bebas yg turut menyumbang dalam kerosakan sel yang menyebabkan penuaan


Bagaimana Vivix membantu melawan penuaan?

Didalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisme penuaan iaitu dengan cara :

1. Melindungi dan membaiki sellular DNA
2. Memberi impak positif kepada proses pengawalan genetik
3. Menggalakkan biogenesis ( pembentukan baru ) mitochondria
4. Melambatkan pembentukkan protin AGE ( Advanced Glycation End products )






Satu sudu teh utk anda kelihatan awet muda dan sihat selalu

TESTIMONI AWET MUDA DGN VIVIX



Wahh hebatnya hanya dgn vivix dan boleh lihat transformasi pada kulit mereka



INGINKAN KULIT MUKA YG TEGANG, AWET MUDA DAN PINKISH

SEHARI SATU SUDU SAHAJA

BELI 6 PERCUMA SATU LG BOTOL VIVIX
PERCUMA KEAHLIAN BERNILAI RM75
PERCUMA POSTAGE
PERCUMA COQ10 DGN PEMBELIAN ONLINE SAH UTK BULAN INI SAHAJA
REBET BELIAN

TERUS HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT

SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 



COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM 





Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment