Tuesday 5 November 2013

Promosi Vivix Kembali Lagi: Testimoni Pesakit Kanser Yg Sembuh dan Semakin Awet Muda

Bulan awet muda kembali lagi bulan ini yeay


Mungkin sblm ni ada yg kata vivix ni harganya agak mahal kan tp bg seseorang yg pentingkan kesihatan bg saya harganya tak semahal mana, bayangkan kalau dah jatuh sakit nnt nak kena masuk hospital dah berapa kan bilnya. Kita hanya mampu mencegah dan itu adalah salah usaha kita juga utk menjaga 'pinjaman' drNYA ini

Bagi kita yg masih mempunyai ibu bapa masa masa nilah boleh bg sebotol dua VIVIX ni, org2 tua ni kebanyakan mmg susah nak mkn ubat ni, kdg ubat yg doctor bg pun tak termakan pastu kita plak belikan lg, lebih baik belikan yg ini sbbnya dalam bentuk cecair boleh terus letak dlm sudu dan ambil

Bagi mereka yg jenis tak suka nak mkn berbotol2 supplemen pun boleh ambil VIVIX ni, bila dah ambil VIVIX ni dah taknak amek yg lain pun takpe, sebotol je cukup

Saya pernah tgk sdri pengguna tegar VIVIX ni yg lelaki ok, muka diorg mak aih bersinar2 gitu, kulit tu mcm ada pantulan, overclaim ohhh no no, ni saya mmg nmpk ngn mata saya sdri, mgkn mcm saya ni minum ESP terasa gebu je kulit tp bila tgk org yg minum VIVIX ni kulit diorg nmpk mcm bersinar ni yg buat saya nak try bulan ni juga sbb tak pernah lg ambil VIVIX sblm ini

Ok ni saya nak kongsi TESTIMONI seorang bekas pesakit kanser, yg ni pun saya jumpa ye n yes saya mmg terkejut yg dia dah berumur 50 tahun emmm lebih kurang mcm ayah saya tu tp nmpk mcm pangkat abg2 nengoknya

 

gambar berbaju biru sedang sakit cancer dan berumur 41 tahun

gmbr yg dah berkot tu dah pulih dr cancer dgn mengamalkan supplemen shaklee dan yg paling utama VIVIX dan gambar yg terbaru ni umur dia dah 50 tahun

dah bertambah sihat pastu dah nampak 20 tahun lebih muda lak

sememangnya moto VIVIX FEEL 25 YEARS YOUNGER





PROMOSI BULAN NOVEMBER

BELI 6 VIVIX
PERCUMA SEBOTOL LG VIVIX
PERCUMA SEBOTOL COQ10
PERCUMA POSTAGE
PERCUMA KEAHLIAH SHAKLEE
REBET BELIAN

Banyaknya benda free, syoknya......

cepat beli sblm habis stok lg k, semenjak benemjak ni cepat benar sold out certain2 item kat shaklee ni


TERUS HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT

SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 



COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM
 







Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment