Thursday 18 July 2013

Menambah Pendapatan dgn Shaklee


Dalam dah seminggu lebih puasa ni jd terjarang update plak huhu, bukan apa teramat sibuk dari pg sampai mlm, xdela sebok berbiz sgt cuma bila ptg tu dah limit masa nak masak lgkan pastu byk plak dpt order alhamdulillah mmg murah rezeki dgn shaklee ni

harini saya xnk cerita sgt pasal produk tp nak cerita tentang peluang menambah pendapatan dgn shaklee dan cerita saya dgn shaklee dalam masa 6 bulan saya join ini

Saya start join shaklee masa tu saya tgh pantang tp masa tu saya xde lg start berniaga maklumlah tgh pantang tp sbb jatuh cinta dgn set pantang tu yg buat sy nak join n lg satu saya nak sgt masuk 'secret group' yg nmpk mcm best tu hehe, so dalam pantang tu bila dah di add dlm grup tu ohh ye grup tu dalam fb ye so saya startla study sikit2 ttg produk n marketing shaklee ni

Sblm ni saya mmg dah buat satu biznes lain juga tp ntah, produknya hanya satu je yg diketengahkan sedangkan byk juga produk lain so hanya bergantung dgn produk itu sahaja utk sales n untuk mantapkan perlu ramai org bawah bukan setakat jual produk tp yela mula2 kan blur nak cr org mcm mn, upline pun soh cr org tp ntah blurr, pomot brg yg satu itu makin lama makin tenggelam asyik yg tu je kan, bosan plak, kita yg tukang pomot ni kekadang kehabisan idea plak nak tulis apa

Tp bila saya join SHAKLEE ni produknya mmg byk dan sentiasa dicari org, contohnya mcm set menyusu, hamil, berpantang, utk org2 tua dan kanak2, nak cantik, nak slimming semua pun ada so mmg byk peluang yg saya nampak bila dah join n start menjual

Bulan pertama lepas dah habis pantang tu saya start serius n saya betul2 buat, update blog, fb semua dan bulan tu saya dpt bonus rm200, bonus shj bukan untung ye so sy pk ni saya buat sorg pun boleh dpt 200 mcm tu je then bulan kedua plak cecah rm300 dan ketiga rm500.Bulan keempat tu saya struggle utk naik rank dan alhamdulillah 4 angka dlm tgn, tak terbayang mcm perasaan masa tu, hasil usaha kita yela dgn duduk rumah tanpa modal yg byk pun dah boleh dpt hasil mcm tu

Bonus bulan lps pun dah selamat dpt dan still masih 4 angka dan makin bertambah, Bg saya biz Shaklee paling best saya pernah join dan ada secret gorup yg sgt super awesome yg bukan shj mengajar ilmu markting online dan offline tp juga amalan rohani bg memantapkan lg sales

Yg best sekali dgn Shaklee xde istilah kelas sampai larut mlm n kena tinggal anak, bg kami anak2 n family tu adalah biz partner kami juga jd di mana2 je bawak, dalam kelas pun boleh menyusu semua, pi event pun boleh bawak hah kan best almaklumla dah anak tiga ni mmg biz mcm nila yg saya cari2, senang kan

Mcm mana best kan, sebenarnya byk lg benda yg manis yg saya nak kongsikan dgn pembaca saya bila saya dah start biz shaklee ni, mmg indah rasanya bila dah buat dan join, no turning back dah tak mcm biz lain dulu ada gak turningnya haha

Dengan duit bonus tu juga saya dah dpt byr2 mcm keperluan dalam rumah ini alhamdulillah dptla bantu hasben juga, also dapatla beli brg2 yg sy teringin nak beli tp selalu kena pendam sbb nak dulukan anak2 ehehe tp bila dah ade duit ni bolehla nak lepaskan apa yg terpendam tu

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee
  • Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM660) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya sebagai sponsor/upline.
Yuran keahlian Shaklee
  • Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 untuk Semenanjung, RM85 untuk anda di Sabah/Sarawak.
Tak perlu maintain point dalam Shaklee
  • Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase.
  • Anda tidak perlu membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian
Apa kelebihan menjadi ahli?
  • Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri.
  • Jika rajin berkongsi dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk cash tanpa perlu ada downline.
  • Jika berminat untuk berbiz, ada kelas tertutup disediakan untuk semua ahli melalui blog tertutup khas.
  • Shaklee menawarkan Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local dan International-Umrah bg Muslim).
Apa kelebihan anda mendaftar keahlian dengan saya?
  • Sekiranya anda serius berniaga, anda akan dimasukkan ke dalam kelas tutorial tertutup kami untuk mendalami ilmu perniagaan, produk Shaklee dan konsultasi pelanggan.


BERMINAT NAK JOIN AHLI




BERMINAT NAK MASUK SECRET GROUP KAMI



SEMUANYA BERMULA DGN SEKEPING HATI YG CEKAL

BERMINAT HUBUNGI SAYA UTK KETERANGAN LANJUT YE
 
SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING, SHAH ALAM





Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment