Monday 20 October 2014

Bila Vitamin Anda Sudah Berbau


Antara vitamin shaklee yg paling kuat baunya adalah B COMPLEX, even waktu baru bukak pun akan ada bau yg agak kuat. Mula2 sebenarnya saya pun takleh nak ambil b complex ni sbb baunya tu tp sbb khasiatnya yang best tu ku gagahkan juga hihi

Actually bagus bila vitamin b complex ni berbau kuat sbb ada komponen THIAMIN dan juga vitamin shaklee ni sememangnya semulajadi tanpa bahan pengawat perasa dan pewarna

Akibat dari tak berapa lalu, kdg terskip juga ambil B COMPLEX ni selalunya saya ambil time sakit kepala, kurang bertenaga dan lesu, mmg cepat kesan b complex ni tau sbb tu saya suka sangat tp tula mmg tak ambil hari2

Jadinya bila tak ambil hari2 tiba2 saya tgk vitamin ni dah bertukar warna kepada gelap sedikit dr warna asal dan baunya bertambah kuat, lglaaaa... saya tak lalu makan huahua



PERSOALAN DI SINI ADAKAH VITAMIN INI MASIH SELAMAT DIMAKAN

JAWAPANNYA : YA, BOLEH MAKAN TIADA MASALAH TETAPI MUNGKIN ADA BEBERAPA KHASIATNYA YG TELAH BERKURANG SEBAB ADA BAHAN YANG DAH TEROKSIDA

BAGAIMANA HENDAK MENGELAKKAN PERKARA INI TERJADI

1. Apabila telah dibuka tutup penutup dengan rapat
2. Simpan dalam peti sejuk
3. Simpan dalam kabinet tertutup yg gelap

APA BOLEH ANDA LAKUKAN JIKA VITAMIN TELAH MULA BERBAU

1. Simpan dalam peti sejuk jika sebelum ini diletakkan di luar
2. Masukkan beras bagi menyerap lembapan


INGIN TAU LEBIH LANJUT TENTANG SUPPLEMEN SHAKLEE

HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823

   
COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING DAN SHAH ALAM



Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment