Thursday 9 January 2014

Pengedar Shaklee Bandar Putera 2 Klang


Alhamdulillah dpt juga mengadap blog saya ni setelah hampir 2 minggu menyepi dek kebizian pindah rumah then bila dah pindah ada masalah dgn internet. Kawasan baru n takde line telefon jd terpaksa beralih arah pada celcom semula hukhuk so sad but okla laju juga hehe

Ok just nak announce yg saya dah berpindah ke Bandar Putera Klang 2

so pada sesiapa yg nak beli barang tu boleh je saya nak cod or u all dtg rumah utk pikap barang, semua barang InsyAllah ready stock selalu

Pada mereka yg nak join biz shaklee bersama saya, yuran pendaftaran cuma RM75 sahaja untuk seumur hidup dan bg yg berdekatan klang dan shah alam saya boleh buat free coaching, yg jauh tu jgn risau boleh buat coaching through online sahaja, upline saya pun dok jauh tau kedah nu hah tp kalau nak berjaya mmg boleh sgt asalkan ada kemahuan dan kami akan tunjukkan jalan kepada anda

Pada yg dah biasa mkn tu baikla join ye sbb sgt2 rugi tak join sbb dr makan sdri tu tak mustahil kita boleh capai income 4 angka dalam beberapa bulan sahaja. MLM shaklee bukan skim cpt kaya sbb tu saya takkan bg harapan palsu dgn tunjuk2 cek or apa2 je sbb kejayaan tu akan dtg sdri bila kita berusaha dan bertawakal

Tau tak MLM sebenar adalah yg berkadar songsang dgn usaha, maksudnya mula2 join mmg rasa susah dr segi sales dan bonus yg dpt tu pun mcm tak byk tp percayalah kalau betul2 kita komited InsyAllah usaha kita tu terbalas tau, cuba bg masa 2 tahun je untuk kita buktikan yg kita boleh berjaya dan masa tu duit yg akan bekerja untuk kita dan bukan kita yg bekerja untuk duit

Yang rumah berdekatan dgn subang jaya marilah kita buat appoinment di SHAKLEE EMPIRE GALLERY ye then masa tu saya boleh buat simple explanation mengenai produk dan kelebihan jd ahli shaklee



NAK CONSULTATION PRODUK YG EKSLUSIF UTK CUSTOMER SAYA SAHAJA

NAK FREE COACHING UTUK JOIN BIZ SHAKLEE

NAK MASUK DALAM GROUP KAMI YG SUPER DUPER BEST TU



BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING, SHAH ALAM


Pakar Cantik

2 comments: