Thursday 12 September 2013

Anda Berminat Nak Jadi Ahli Shaklee

Alhamdulillah harini masuk lagi bonus ke 8 saya dr shaklee, sikit ke banyak saya tetap rasa bersyukur sbb dgn pendapatan ini saya dah boleh tolong family saya, kalau dulu rasa 500 dah cukup untuk topap duit belanja rumah, beli brg keperluan sdri dan juga utk bayar bil tepon sdri hihi saya mmg amek package yg mahal sikit tau amek yg 3g punya so kenala usaha byr bulan yg seratus lebih tu

Keputusan saya utk join selepas berpuas hati dgn SET BERPANTANG SHAKLEE mmg sama sekali keputusan yg saya tak pernah menyesal malah dah jadi satu titik permulaan sesuatu dalam hidup saya. Saya rasa seronok sgt bila dah buat shaklee, nak2 diri sdri, anak2 n parents saya dah 'shakleekan' juga hehe dan kesihatan diorg pun nmpk sgt memuaskan  

Bukan sahaja jatuh cinta dgn produk malah saya jatuh cinta dgn group yg saya join skrg, bila hantar brg dkt customer ada juga yg ckp yg shaklee ni kalau join kena bayar ribu riban ke, yup mgkn ada certain group yg buat mcm tu, mgkn tu taktik mereka utk naik tp group kami sama sekali tidak sbb group kami menitikberatkan ilmu tentang produk, buat apa join shaklee tp kang nnt org tanya soalan2 simple pun tak boleh nak jawab kan

Jadi saya ingin mengajak tak kira anda nak bergiat secara part time atau full time sbb saya nak sgt korang rasa apa yg saya rasa skrg, rasa best sgt sambil boleh menambah pendapatan dan boleh tolong suami, jgn jdkan alasan tiada masa sbb apa sbb ramai dah yg berjaya even masih bekerja full time lg malah surirumah yg anak 5 pun boleh, jika nak mmg boleh je



Nak join bersama saya

Hanya bermodalkan RM65 shj

KEJAYAAN YG BESAR BERMULA DR LANGKAH YG KECIL




ANDA BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE

JANGAN TUNGGU LAGI

BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT      
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING, SHAH ALAM



Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment