Thursday 15 August 2013

Testimoni Collagen Powder Shaklee : Kulit Mak Makin Cerah, Jeragat dan Tompok Hitam Makin Berkurangan

Asyik2 cite pasal org muda je kan, moh kita cita pula produk utk golongan2 mak kita, jgn disangka tau bila dah tua dan bercucu tu mak kita dah taknak kelihatan cantik lg, bukanlan nak kate cantik sampai mcm artis kan, cume bila dah berusia tu biasa mslh kulit yg ketara jeragat dan pigmentasi

Mgkn kita sbg anak igt dia tak risau tp manala kita tau kan ntah hari2 mak kita belek je dpn cermin melihat perubahan kulit muka, Jeragat dan pigmentasi ni mmg satu masalah yg agak sukar nak hilang even dah guna skincare set yg beribu riban sbb masalah ini ada kaitan dgn kolagen di bawah permukaan kulit

GRAF YANG MENUNJUKKAN PENGURANGAN KOLAGEN DGN USIA




Kolagen akan berkurang apabila usia meningkat. Kulit juga menjadi lebih sensitif dan kurang elastik
Masalah pigmentasi dan jeragat lebih senang terjd jika terdedah pd chy mataharisecara berterusan


ok saya nak share gmbr mak rakan saya yg juga telah mengambil collagen powder ini dan kesannya mmg sgt memberansangkan, nmpk betul perubahannya

SUMBER : UMMITIQAH

Inilah mak saya sebelum beliau mengambil Shaklee Collagen Powder. Gambar ni saya ambil awal bulan ni. Boleh nampak kan, muka mak banyak jeragat dan tompok. Kesian sangat sebab mak saya menitikberatkan kecantikan kulitnya. bila dah jadi camni, mak jadi sedih dan stress.
Pas dapat SMS adik saya tu tak sabar2 saya nak jumpa mak dan pagi ni, mak singgah di rumah saya sebelum bertolak pulang ke Perak. Maka, inilah hasilnya selepas hampir 2 kotak Collagen mak saya ambil.
Beza sangat2. Boleh nampak, tona kulit pon dah nak sama cerah dengan cucunya Raudhah, Tompok2 hitam dah takde lagi. Kedut2 yang mula menyapa wajah 56 tahun ni pon dan makin menghilang. Jeragat pon dah takde. Alhamdulillah, Senyummm saje mak saya. mak happy, saya lagiiila happy. Syukur ya Allah. Tak rugi saya belikan mak saya SCP ni. memang berbaloi, Kesannya sangat cepat. Paling penting, semua produk Shaklee mendapat kelulusan KKM, selamat, berkesan, tiada pengawet atau perasa tiruan dan semestinya HALAL. 


BERMINAT JUGA NAK DAPATKAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE INI

BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 880098
NURUL AZEAN
CALL/SMS/WASSAP: 0193228823 


COD : SEKITAR KLANG, KOTA KEMUNING, SHAH ALAM



Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment