Monday 17 November 2014

Follow My Instagram

Ok semenjak 1-2 minggu ni saya dah aktifkan semula akaun saya di instagram tp kat situ saya kurang update tentang shaklee, just update my family dan biz terbaru saya <educational toys>, barang tak byk lg tp InsyAllah akan bertambah

Dari dulu lg saya suka educational toys, baru2 ni tetibe rasa nak menjual pula, takpe sikit2 kan, saya yakin bila kita jual benda yg kita suka InsyAllah rezeki sentiasa ada, yg plg happy anak2 sayala sbb bila mak jual takkan anak2 nak tgk je stok dpn mata kan mestila diorang dapat sekali dan diorang juga my real testimoni, tak perlu nak pusing2 cari dah hihi

Nanti nak cari educational toys jom follow my ig ye, harga semua saya dah update takde sembunyi2 bagai haha tp apa2 pun korang still can wassap me anytime 0193228823


Penghantaran mcm biasa boleh dibuat sekitar shah alam dan klang

FOLLOW MY IG

@azean_fuad  @azean_fuad  @azean_fuad


Pakar Cantik

No comments:

Post a Comment